torstai 9. helmikuuta 2017

UUDENLAISELLA ENERGIALLA

IMG_9964
IMG_9959
IMG_9969
IMG_9967
Viime viikkoina oon ollut erityisen laiskalla fiiliksellä, mutta tää viikko on lähtenyt käyntiin ihan uudenlaisella energialla! Just nyt tuntuu siltä, että kaikki on niinkuin pitääkin. Ehkä syy tähän onnellisuuteen on lomamatkan varaaminen, sillä mä rakastan, kun on jotain mieletöntä odotettavaa. Heräsin pitkän kaavan kautta, vitkuttelin sängyssä vielä tunnin puhelin kädessä ja ylösnoustessa kello olikin jo yheksän. Söin aamupalaa samalla, kun vastailin sähköposteihin ja hoidin tärkeitä viestejä pois alta. Sen jälkeen kirjottelin esseetä eteenpäin ja jaksoin tehdä vähän extraakin, jotta huomenna olis vähemmän tehtävää. Kello oli siinä vaiheessa jo yksitoista, joten kävin ottamassa tähän postaukseen kuvat ja samalla ylihuomenna ilmestyvään ostospostaukseen. Viimeisestä ostospostauksesta on jo aika monta kuukautta, joten oon jakanut tän postauksen kahteen osaan. Nyt mä makoilen sängyssä kone sylissä ja meen kohta tekemään jotain ruokaa, sillä yheltä on aika lähteä töihin. Aiemmin mä rakastin aamuvuoroja, mutta kyllä on pakko sanoa, että opiskellessa iltavuorot on se mun pelastus. Ilman niitä en pystyisi opiskelemaan (sitä vähää, mitä jaksan keskittyä...) ollenkaan. Pitäkää kiva torstai!

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että säkin sait lomamatkan vihdoin varattua! :-) Mulla oli täksi viikonlopuksi älyttömästi hommaa, mutta päädyin heti perjantaina nukkua pitkään ja kirjoittaa blogiin, mutta pitäähän sitä silloin tällöin myös rentoutua. Tulee vaan niin huono omatunto, kun ei tee niitä listalla olevia juttuja. Hyvä, että sulla on tää viikko ollut puolestaan aktiivinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, en malta oottaa, että olis jo lähtöpäivä! Tiiän tunteen, kun tekee jotain kivaa silloin, kun pitäisi tehdä jotain hyödyllistä... Mutta sallittakoot tollaset välillä ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)