tiistai 21. helmikuuta 2017

VIIME PÄIVIEN OTOKSIA

IMG_0176
Käytiin sunnuntaina pikaisesti kaupungilla ja totesin jo ennen siellä käymistä, että tuskin mä tuun mitään löytämään, kun en oo ostanut pitkiin aikoihin kivijalkakaupoista mitään. Yllätyksekseni löysin kuitenkin kolme mekkoa, yhden hameen, yhen pitkään etityn kevättakin, maljakon, täydellisen värisen neuleen ja yhden ihanan paidan. Tästä innostuneena käytiin vielä toisessakin kauppakeskuksessa, mutta ihanan keväisiä värejä tarttui mukaan! Saan tällä viikolla mun loput vaatepaketit postista (työkavereiden onneksi, sillä mun paketit menee suoraan työpaikalle, haha...) ja rupeen sitten väsäämään ostospostauksen kakkososaa :-) 

IMG_0186
Meillä kävi hauska sattuma, sillä mä päätin ostaa töistä kaks kimppua kukkia ja kotiin tullessa Joonaskin oli halunnut yllättää ja osti myös kaksi kimppua kukkia. Onneks nää kaikki oli erivärisiä, mutta meinas tulla pieni kriisi, kun meillä ei ollut kuin yksi maljakko! :-D Hauskaa tästä teki se, että meillä on mun mielestä tosi harvoin kukkia ja nyt molemmat oli ostanut samana päivänä sattumalta neljä kimppua. Tuli siis kiire maljakko-ostoksille, mutta ehkä olikin ihan hyvä syy ostaa niitä lisää.

IMG_0163
Vapaapäivien mennessä niin ristiin, oltiin jo aiemmin päätetty, että ainoana yhteisenä vapaapäivänä tehdään jotain kivaa. Oli niin kivaa, että aika meni ihan siivillä kahvilassa istuskellen, kaupungilla kävellen, autossa istuen ja kaupassa käyden. Saatiin myös siivottua koko koti ja nyt täällä on kiva taas hetken verran katella ympärilleen. Ja jotenkin mä koen, että jos on kukkia, niin kodin tulee olla siisti. 

IMG_0168
Oisin voinut purskahtaa itkuun, kun sain pitkän ajan jälkeen tuoreita mansikoita. Ne oli niin hyviä, etten muistanutkaan! Mä jotenkin usein ajattelen, että kahviloissa käyminen olisi rahanhaaskausta, mutta kyllä niissä on silti niin kiva käydä. On jotenkin luksusta, kun kaikki on valmiina, eikä tarvii ite tehdä mitään tilauksensa eteen. Mulla on Turussa monia lemppariravintoloita- ja kahviloita ja aattelinkin väsätä niistä ihan lähiaikoina postausta, kertoen vinkeistä teillekin. Yhtenä ikisuosikkina on kuitenkin Fontana, joka ei petä ikinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)