keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

12X PUHELINRÄPSYT

PicMonkey Collage
1. Niin hyvää, voisko mansikkasesonki jo startata virallisesti? En malta odottaa sitä, että pääsen ostamaan torilta niin paljon mansikoita, että selkään sattuu kantaa niitä. 2. Joskus shoppailu saattaa tosiaan ottaa musta vallan, mutta mitäpä sitä ei rakkaan harrastuksensa eteen tekisi. Tällaisen kassillisen kanssa tulin kotiin yhtenä iltana kaupungilta ja olin ostoksiin kyllä tyytyväinen. 3. Mun hiuksia ei oo tarkoituksella värjätty niin, että ylhäältä on mustaa ja alempaa ruskeaa, vaan en oo yksinkertaisesti käynyt kampaajalla marraskuun jälkeen, hah. Oon yrittänyt vähän säästää rahaa värjäämällä itse tyveä, mutta sinne kampaajalle meno raidoittamaan on vähän venähtänyt. Jos sit matkan jälkeen! 4.  Mä en oo mikään donitsifani, enkä ollut aiemmin maistanut Arnoldsin donitseja, joten halusin kokeilla. Ja mitä ihmettä, tostako ihmiset maksaa maltaita, sillä toi ei todellakaan ollut mun mielestä hyvää?! :-D 

PicMonkey Collage
1. Yhteiskuvat ei enää oo meiän juttu ja niitä tuleekin otettua vaan rumina hetkinä, jolloin ei oo toivoakaan niitten onnistumisesta. Mulla on puhelin täynnä niin kamalia yhteisselfieitä, joita en kehtaa julkaista. 2. Rakkaus tiivistettynä yhteen kuvaan, hah. 3. Oon hulluna irttareihin ja aina tarjouksessa ollessa niitä pitääkin ostaa monta kiloa, kun hinta on puolet halvempi. 4. Vaatekaupoilla pyörimässä ja rentoutumassa pitkän opiskelupäivän jälkeen. Tää on vapaa-aikaa mun makuun.
PicMonkey Collage
1. Viimepäiviin on liittynyt monia palavereja, joista yksi oli tää MLL:n tapaaminen. En oo tehnyt töitä siellä puoleen vuoteen, mutta lukuisista työkutsuista huolimatta en ihan vielä oo jatkanut tauolta palaamistani. Just nyt töitä riittää kuitenkin ihan tarpeeksi näinkin! 2. Autossa istuminen on se tavallisin hetki, jolloin mä otan selfien, kun odottelen jotain. Tässä odotin poikaystävää, jotta se hakisi postista paketin mulle. Mä tietysti apukuskin paikalla, sillä ajan vaan silloin ite, kun poikaystävää ei oo näkyvissä. 3. Treffattiin tyttöjen kanssa salkkarimaratonin merkeissä, ihan sairaan ison herkkupöydän kera. Sellainen kelpais tähän just nyt, kiitos! 4. Meillä oli luento yhtenä aamuna koulussa ja yllätykseksemme luennoija oli hankkinut meille herkkuja aamupalaksi. Piristi kyllä ihan mielettömästi luentoa, kun lautasella oli tuoreita hedelmiä, suklaata ja keksejä. 

6 kommenttia:

  1. Oi nää postaukset on aina kivaa nähtävää ja luettavaa!<3 Ps. Täällä toinen joka ei malta odottaa enää, että pääsee ostamaan mansikoita :')

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos paljon :-) Mansikkasesonki, ala jo!

      Poista
  2. Ääh itse oon niin himoinnut keltaista takkia. Tosin en yhtään nyt tiedä minkä mallinen toi sun takki on, mut kysynpä kuitenkin varmuuden vuoksi et mistä oot ostanut sen? Ja ootko ostanut sen täsä lähiaikoina eli olisko mullaki mahis saada samanlainen jos malli mua vaan mielyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Zarasta ja se tais olla 80€ siellä :-) Toi on kylläkin vähän iso olkapäistä mulle, mutta en antanut sen haitata, kun kerrankin löysin kauan ettimäni takin! Ostin sen muutama viikko sitten sieltä, joten eiköhän niitä vielä löydy.

      Poista
  3. Mäkin oon irttarihullu...... Ei mee varmaan yhtäkään viikkoa, etten söis niitä ;D

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)