keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

ASUKUVIA PITKÄSTÄ AIKAA

IMG_0435
asui maaliskuu
IMG_0429
IMG_0402
Voi juku, mulla on ollut niin ikävä tätä puuhaa. Viimepäivät on olleet niin kiireisiä, ettei asukuvien ottaminen päässyt prioriteettilistan kärkeen. Yli kuukauden tauon jälkeen mä sain taas kokea sen fiiliksen, miten tärisee ulkona sillä aikaa, kun kuvaaja laittaa jalustaa kasaan. Ja vaikka asukuvat talvella onkin yksi kirosanan paikka, niin mun mieleen palas taas se muisto, miten palkitsevaa niitä kuvia on jälkeenpäin kattoa. Ja nyt en voisi olla tyytyväisempi, että me otettiin ne kuvat kylmästä ilmasta ja pienestä kiukusta huolimatta. Viileys ei kestä enää kauaa, joten hetken kun vielä jaksaa sinnitellä, niin kuvauspuuhatkin muuttuu mukavimmiksi. Mä oon tällä hetkellä kirjottamassa tätä peiton alla, tän samaisen neulemekon sisällä ja nautin auringonpaisteesta ikkunasta. Saan nauttia kahdestatoista (!!!) vapaapäivästä putkeen, joiden aikana olisi tarkoitus tehdä mahdollisimman paljon blogijuttuja. Mua on nimittäin harmittanut se, ettei mulla oo ollut kuvia varastossa, joita olisi voinut liittää teksteihin. Näiden vapaapäivien aikana aion ottaa ainakin kymmenet asukuvat, jotta en oo yhtä pahassa liemessä kuin nyt oon ollut pari viimeistä viikkoa kuvien puutteen kanssa, haha. Ja tajusin vasta eilen, että meidän reissuun on enää kuukausi ja haluun tietenkin jotain matskua loman ajaksikin, joten postauksien tekemistä riittää kyllä! Mutta se ei haittaa, sillä blogi on vuosienkin jälkeen mun lempparijuttu vapaa-ajalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)