maanantai 13. maaliskuuta 2017

IKÄVÄT JA KIVAT KUULUMISET

IMG_0361
IMG_0332
IMG_0329
IMG_0350
IMG_0320
Tällä hetkellä elämä on tosi sekalaista: osittain ihan hyvää, mutta osittain todella huonoa. Huonoja juttuja on se, että mun tapahtumatuottajaksi valmistuminen viivästyy luultavasti musta riippumattomista syistä, eikä mulla oo hajuakaan, että saanko mä koulun suoritettua sen vuoksi loppuun asti. Oon mukana järjestämässä näyttötutkintona tapahtumaa nuorille ja se olisi ollut mun valmistumishetki. Isomman organisaation epäonnistumisen vuoksi tapahtumaan ei kuitenkaan ilmoittautunut kukaan ja nyt on vähän vaakalaudalla, että mitä tehdään... Tää ärsyttää suunnattomasti, sillä mä oon buukannut kaikki matkat, työt ja opiskelujutut sen perusteella, että oisin saanut koulun näyttötutkinnon suoritettua 7.4. Tapahtumaan on enää kuukausi, ja jos kukaan ei osallistu, niin mä en myöskään valmistu. Ikävä kyllä en saa olla mukana markkinoinnissa, joten en voi tehdä mitään pelastaakseni asiaa. Jos mun tapahtuma perutaan, niin tekisi kyllä mieli jättää koulu kokonaan kesken, vaikka oon maksanut siitä ison summan. Mä en nimittäin ehdi suorittamaan sitä loppuun siinä tilanteessa, koska lähen reissuun 10.4. ja aloitan kokoaikatyöt seuraavana päivänä, kun palaan takaisin Suomeen... Ei oo hetkeen kyllä stressannut yhtä paljon odottaa tietoa, että valmistunko ollenkaan vai jääkö multa koulu kesken syistä, jotka ei oo mun käsissä. Ärsyttää. 

Jos tätä isoa stressipesäkettä ei lasketa, niin (kovalla yrittämisellä) oon yrittänyt nauttia kevääntulosta, pikkuhiljaa sulaneista teistä ja uusista kevätuutuuksista. Oon pystynyt panostamaan blogiin enemmän, kun oon lomaillut töistä ja saanut kaks videomateriaalia koulujuttuihin varten valmiiksi. En tykkää ollenkaan puhua kameran edessä, joten niiden kuvaamiset on olleet yhteisöpedagogian opiskelun vaikeimpia juttuja! Sen lisäksi oon saanut hahmoteltua aikataulua valmiiksi lähiviikoille, jotta saan oltua mahdollisimman tehokas. Oon pysynyt lukusuunnitelmassa, joten ehkä oon löytänyt mulle oikeanlaisen opiskelutavan. Jossain vaiheessa oli vaikeaa suunnitella ajankäyttöä töiden, kahen koulun ja blogin välille - mutta nyt se alkaa tuntua luonnolliselta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)