tiistai 7. maaliskuuta 2017

KERROTTAVAA ESPRITIN VERKKOKAUPASTA

Mä oon aina rakastanut vaatteita, pukeutumista kivoihin asukokonaisuuksiin ja sitä fiilistä, kun löytää kauniisti istuvia malleja omalle vartalolleen. Mitä vanhemmaksi oon tullut, sitä enemmän oon ruvennut arvostamaan vaatteiden laatua. Aiemmin koin, että mitä enemmän vaatteita, sen parempi. Parin vuoden sisällä mun ajatusmaailmani on kuitenkin muuttunut ja haluun satsata hyviin merkkeihin, jotta ne säilyisi parempina pidempään. Tällä hetkellä mä oon tykästynyt pukeutumisessa paksuihin villakangastakkeihin, a-helmaisiin mekkoihin, klassisiin korkkareihin sekä sifonkipaitoihin. Näitä mun lemppareita halusin myös tuoda tähän kollaasiin, jotta näkisitte vähän tarkemmin, että mistä mä tykkään. Oon tällä hetkellä pukeutumisen suhteen aika kevätfiiliksissä ja haluaisin vaan pukeutua kaikkiin ihaniin uutuusväreihin- ja mallistoihin. Julkaisin Alkusyksyn asukuvat- postauksen puolisen vuotta sitten ja siinä näkyy hyvin paljon mun tyyliä, johon yhdistäisin kaikki kollaasissa olevat vaatteet. 

esprtit1
Yksi aikuisena hyväksi toteamani merkki on Esprit, jonka vaatteet ei oo mun käytössä hajonneet koskaan. Merkki on varma valinta, jos miettii klassisten vaatteiden ostamista sopivalla hinnalla. En voi nimittäin olla ainut, jonka mielestä on niin palkitsevaa pukeutua monta vuotta vanhaan vaatteeseen ja miettiä, miten hyvä ostos se on aikoinaan ollut. Tykkään paljon siitä, että merkin vaatteet on hyvin klassisia, naisellisia ja tyylikkäitä. En halua ostaa vaatteita, jotka on hetken pinnalla ja sen jälkeen ne ei enää sovi mun tyyliin. Oon uudistanut jo pitkään mun vaatekaappia ja siksi lähdin mielelläni kertomaan Espritin verkkokaupasta teillekin, sillä nettishoppailu on vähän liiankin lähellä mun sydäntäni! :-D He otti muhun yhteyttä alkuviikosta ja sen myötä lähdin toteuttamaan tätä postausta yhdessä heidän kanssaan. Mä en ollut aiemmin kuullut verkkokauppamahdollisuudesta, vaan oon käynyt ainoastaan kivijalkaliikkeissä. Olin kuitenkin iloisesti yllättynyt, että heidän mallistoaan voi tilata netistä ja ensimmäisestä ostosta saa -10€ tällä hetkellä!                                                                                                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)