perjantai 31. maaliskuuta 2017

KUVAT, JOTKA EI MIELLYTÄ

IMG_1275
IMG_1276
IMG_1278-001
IMG_1279
Nää on sellaiset kuvat, joiden ei pitänyt nähdä päivänvaloa. Mun valkoinen hame ylivalottui jatkuvasti ja kuvat epäonnistui siksi mun mielestä. Lisäksi mun lempparipuuteri loppui ja kun avasin kotoa uuden kaapin perältä löytyneen puuteriin sutien sitä naamaani, se oli ihan täysin oranssia! Mutta koska mä en halua antaa liian siloiteltua kuvaa blogissa, niin saatte nyt nähdä matskua, jonka mä tavallisesti jättäisin julkaisematta. Tällaisina hetkinä rupeaa aina miettimään sitä, että julkaiseeko tällaiset vai ei. Samalla kokee, ettei halua blogiin huonolaatuisia kuvia, mutta samalla miettii kaiken kuvaustyön menneen pilalle, jos näitä ei julkaisisi. Te muut bloggaajat tiiätte varmaan tunteen, haha. Mulla on vielä puoli tuntia aikaa näpytellä tätä postausta valmiiksi, kunnes hyppään pitkästä aikaa bussiin ja suuntaan lounastreffeille kaverin kanssa. Meinas tulla vähän kiire, sillä mä innostuin laittamaan parveketta kevätkuntoon, pyykkäämään siellä olevia tyynyliinoja puhtaiksi sekä siivoamaan kotia. Viimevuotiset parvekepäälliset alkaa olla jo aikansa eläneet (yhden kesän jälkeen?) ja mä taidan suunnata lähipäivinä Ikeaan ostamaan vitivalkoisia tilalle. En tiedä onko se auringonvalo vai mikä, kun kellastuttaa kaikki vitivalkoiset lakanat siellä. Jes, ihanaa avata pian kokonaan parvekekausi!

4 kommenttia:

  1. Saako kysyä,että teetkö vasemman käden asennon aina tietoisesti vai tuleeko se poseeratessasi luonnostaan noin "irti kehosta?" Mielenkiinnosta vaan kysyn, kun kävin peilin edessä kokeilemassa jos poseeraisin, niin tuntui epäluonnolliselta pitää kättä noin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt en ihan tajunnut, sillä en nää vasemassa kädessä mitään epäluonnollista? Mulla ei kuitenkaan oo mitään jämäköitä poserausasentoja, että kyllä se luonnollista on, vaikken sitä hahmotakaan suoraan kuvista :-D

      Poista
  2. Joo, tiedän tunteen...:D ja sitten näin toisen silmin noissakaan kuvissa ei oo mitään vikaa, mutta itsehän aina kaikki virheet huomaa helpommin. Parvekekautta myös oottelen innolla!

    http://ellimarias.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ihan vielä ei ilmat kylläkään oo parvekekauden puolella :-D Lunta oli äsken maa valkosenaan...

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)