keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

MAAILMAN PARAS NETTISHOPPAILUVINKKI

IMG_1120
IMG_0715
Mä oon ahkera nettishoppailija ja suurimmaksi osaksi tykkään hyödyntää vaatekauppojen sivuja. Mun rakkaana harrastuksena on vaatteiden hamstraaminen ja ostaminen, johon oon ihan koukussa. Jokaisena vuodenaikana haluun uudistaa vaatekaappia, tehdä siitä yhä toimivamman ja kokea oloni hyväksi uusissa vaatteissa. Saan ihan uudenlaista itsevarmuutta, kun päällä on just sellaiset vaatteet, joita pidän kauniina ja naisellisina. Haluun myös hyödyntää mahdollisimman kattavasti alekoodeja, joita löydän netistä, sillä jos on mahdollista saada tuotteet edullisemmin, niin miksen käyttäisi sitä hyväkseni? Mulla menee vuodessa vaatteiden shoppailemiseen nettipankin appin mukaan 5000€ vuodessa, mukaanlukien kaikki kivijalkakaupat. Niissä kivijalkakaupoissa on vaan se huono puoli, ettei niistä saa kovinkaan usein mitään alennuksia tai rahaa takaisin, kuten nettishoppailusta saa yleensä aina. Mä oon käyttänyt nettisivua nimeltään Bonusway jokaikinen kerta, kun oon klikkaamassa jotain kotiin. Siellä on ihan lukematon määrä nettikauppoja, joista saa rahaa takaisin tietyn prosenttiosuuden verran ostoksista. Tarkastankin aina sieltä ensin, että onko heillä sopimus paikan kanssa, josta haluan ostaa. Ja rehellisesti sanottuna, koskaan ei oo tullut vastaan tilannetta, etteikö heillä olisi ollut! Olinkin iloinen saadessani kertoa heiän palvelustaan enemmän tän yhteistyön kautta.

IMG_1042
Muistan joskus kyseenalaistaneeni sen, että toimiiko tällaiset sivustot oikeasti vai ei. Tällä hetkellä mä oon kuitenkin saanut Bonuswayn kautta rahaa 50€ (ennenkuin edes oltiin aloitettu tää yhteistyö heidän kanssaan). Se on aika iso summa siihen nähden, että ostohyvityksen saadakseen tarvii vain klikata Bonuswayn sivujen kautta ostosivuille. Mun lempparikaupat on heidän sivuiltaan Nelly, Hotels.com, Asos, Zalando ja Sportamore! Klikatessa tätä linkkiä pääsette rekisteröitymään heidän sivustolleen ja saatte 10€ suoraan bonustilillenne. Mä vastaan ilomielin, jos teillä on kysyttävää aiheeseen liittyen, sillä oon käyttänyt tätä palvelua jo hyvin pitkään :-) Lyhyesti sanottuna teidän täytyy vain rekisteröityä, mennä sivustolle ja ettiä sieltä nettikauppanne, klikata sitä ja tehdä ostos normaaliin tapaan. Sivusto yhdistää tällöin, että te ootte päätyneet nettikauppaanne Bonuswayn kautta ja parin minuutin päästä saatte sähköpostin, jossa kerrotaan, paljonko saitte ostohyvitystä takaisin rahana.

Mun kukkaron kuihtumisen onneksi on keksitty sivusto, jonka avulla shoppaileminen on aina vähän edullisempaa. 

2 kommenttia:

  1. Bonusway on munkin luottosivusto ollut jo pitkään ja oon jonkun 60€ sen kautta kaiken kaikkiaan saanut palautuksia. Pitkään kävi usein niin, ettei mun lempparikauppaa sieltä löytynyt, mutta niitä on myöhemmin sinne ilmestynyt lisää ja ilokseni olen huomannut sieltä löytyvän yhä useampia kauppoja!

    Nykyään kuitenkaan en meinaa saada sivuja auki ainakaan Safarilla ja jos joskus saan niin toimii todella huonosti. Saattaa toki olla vikaa myös selainasetuksissa tai muissa, enpä ole liiemmin ongelmaa yrittänyt korjata.

    Kaisa / Vatsani pohjalla perhosia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sinne on tullut lähiaikoina ihan sairaasti kauppoja, eikä yksikään mun lempparikaupoista puutu sieltä enää :-) Harmi kuulla, että Safari temppuilee sen kanssa, toivottavasti se korjaantuu toisella selaimella! Toi on kuitenkin niin hyvä sivusto, kun rahaa kertyy itestään ja loppujenlopuksi sieltä tulee iso summa takaisin tilille, tekemättä varsinaisesti mitään sen eteen :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)