torstai 9. maaliskuuta 2017

PARIN VIIKON OSTOKSET

Kehtaankohan myöntää, että kahen viikon sisällä on tosiaan tullut shoppailtua... En oikeesti edes valehtele, mutta sain kahen viikon sisällä töihin joka päivä postipaketteja ja niitä tuli yhteensä 14 kappaletta! :-D Työkaverit kyseli, että miksi ihmeessä tilailen jatkuvasti näin paljon, joten paljastin sisäisen mekkoaddiktipaheeni heille ensimmäistä kertaa. Nyt tuli viimeinen paketti, joten nyt haluun hetkeksi rauhottua ja keskittyä ihan vaan siihen opiskelemiseen. Niin ja tietty asukuvien ottamiseen! Seuraava osa on ajoitettuna kuukauden päähän, sillä en halunnut tehdä tästä postauksesta yhtään pidempää ja muutamat jutut odottaa vielä kuvaamistaan.

IMG_0240
Näitten Vilan mekkojen kanssa kävi aika hauskasti, sillä ostin saman päivän aikana sattumalta neljä raidallista mekkoa samasta kaupasta, enkä ollut edes tajunnut sitä! Multa itseasiassa puuttui vaatekaapista raidalliset mekot, joten ehkä tää oli joku alitajuinen juttu. 

IMG_0233
Tän mä tilasin Sheiniltä kympillä, mutta kangas oli ihan erilainen kuin olin kuvitellut! Kuvista se ei näy, mutta päällä materiaali on tosi erikoinen. 

IMG_0234
Ihanan lämmin Asoksen neulemekko, jossa on kaikenlisäksi pienet taskut. 

IMG_0236
Nää klikkasin äkkiä kotiin heti, kun huomasin niitten tulleen Nellyn valikoimiin. Ja vaikka nää on tosi perusmekot, niin toi etuosa tuo kuitenkin kivaa särmää asuun. 

IMG_0239
Ja loput Vilan raitamekot, jotka istui superhyvin päälle. En tiedä mikä tässä mallissa on, mutta se on just tehty mun vartalolle.

IMG_0243
Näistä ehdoton lemppari on toi Nellyn punanen, josta tulee jotenkin Carrie Bradshaw mieleen! Viereinen Sheinin kukkamekko puolestaan on niin rento, että se päätyy rantamekoksi. 

IMG_0247
Missguidedin lila mekko näyttää tosi lyhyeltä, mutta se on oikeesti yllättävän pitkä ja naisellinen päällä. Tää oli mun vaatekaapin eka lila mekko ja tykästyin siihenkin tosi paljon. Viereinen  Sheinin kukkamekko on samanlainen off shoulder- tyyppinen ja sitä pitää hieman lyhentää ennen käyttöä. 

IMG_0250
Voisin sanoa jokaisesta mekosta, että se on mun lemppari, mutta kun nää kaikki tuntuu olevan! Tilasin molemmat Asokselta ja  harmaa on sifonkista kangasta, joten se on päällä aika juhlava, mutta sopii myös ihanasti arkeen. Viereistä pohdin pitkään värin kanssa, sillä se ei ollut ihan tyypillistä mulle, mutta päädyin kuitenkin pitämään sen.

IMG_0251
Tää on varmaan pisin mekko, joka multa löytyy vaatekaapista, sillä tää ylsi melkein polviin asti! Siitä huolimatta tykästyin tän naisellisuuteen ja siihen, miten tää istui niin hyvin päällä. Tilasin tän myöskin Nellyltä.

IMG_0505
Nää kaks ostin siksi, että ne oli ihanan keväisiä ja mulla ei ollut tätä väriä kaapissa aiemmin. Bodyn löysin Sheiniltä ja paidan Vilasta.

IMG_0500
Vaaleanpunainen paita jättää toisen olkapään paljaaksi ja tää on itseasiassa mun ensimmäinen sellainen paita. Lilan taas ostin siksi, ettei mulla ollut sitä väriä ja mulla on ollut vaatekaapissa iso pitkähihaisten paitojen puute. Bongasin nää Nellystä heti, kun ne saapui innoissani.

IMG_0511
Mohiton kukkapaita vei mun sydämen heti kaupassa, kuten myös toi valkoinen Zaran peruspaita, joka on niin klassinen päällä! 

IMG_0519
Tän ostin edellispäivänä Zarasta ja ihastuin siihen, miten noi pitsi- ja röyhelökoristeet teki tästä niin naisellisen. Yleensä mustat yläosat ei oo sopineet mulle, mutta tää on kyllä poikkeus.

IMG_0525
Pitkähihaista croptopia tarvii aina kesällä ja voin kuvitella käyttäväni tätä festareilla ja rennommissa illanvietoissa, joten etsin tällaista Missguidedia silmällä pitäen.

IMG_0532
Näköjään löysin hyvin näitä pitkähihaisia lisää, sillä nyt näitä alkaa olla jo hyvä määrä eri väreissä. Punainen on Cubuksesta ja lila Lindexistä.

IMG_0534
Löysin tän Zarasta edellispäivänä ja en voinut olla ostamatta tätä keltaisen värin takia! Näistä puhvihihoista en kylläkään yhtään tykkää, joten aion leikata ne pois, haha.

IMG_0538
Elämäni ensimmäinen kokouikkari, mutta ihan sairaan kiva päällä. Mulla oli snäpissä kuva tästä, kun olin pukenut sen ja poikaystävä tais vähän innostua... :-D Uikkari on siis Topshopista.

IMG_0550
Löysin mun vartalolle tosi hyvän nahkahamemallin, joten ostin niitä sitten samantien kolme kappaletta! Ne on kuitenkin niin ajattomia ja toimii aina, joten koen ne hyviksi sijotuksiksi. Nää on Missguidedilta.

IMG_0551
En edes tiennyt, että oon ostanut lähiaikoina näin monta röpelöhelmaista hametta! Näköjään oon tykästynyt siihen malliin nyt todenteolla. Valkoinen on Sheiniltä, seuraava Nellyltä, Bikbokista ja Asokselta.

IMG_0540
Ihanan värinen neule Lindexistä, joka käy hyvin kylmemmilläkin ilmoilla. En malta oottaa, että pääsen yhdistämään tän hameiden kanssa. 

12 kommenttia:

  1. Olis kiva jos jakaisit näissä postauksissa sen, että mistä ne on ostettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pitääkin laittaa ne seuraaviin osiin :-)

      Poista
  2. Mistä toi valkonen pitsimekko?:)

    VastaaPoista
  3. Mistä tuo valkopunaraidallinen mekko ja tuo punaisen mekon takana oleva kukkamekko on ostettu? :-)

    VastaaPoista
  4. En tiedä mikä postauksen tarkoitus on, jos siinä ei lue tuotteiden mahdollista myyntipaikkaa... Mutta jos esim. kommentteja haluat tällä tavalla niin mikäs siinä:D Mistä siis on punavalkoinen raitamekko ja persikan värinen neulemekko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo koskaan ollut näissä ostopaikkoja, sillä aiemmin ostopaikkoja ei oo edes kysytty. Välillä on tullut yksi kommentti sinne tai tänne, joten oon ajatellut, ettei ostopaikka oo ollut teille se pointti - vaan ylipäätänsä nähdä, millaisia juttuja oon ostanut. Joten ei, mä en yritä saada teitä kommentoimaan, kuten ajattelit :-D Vilasta ja Asokselta.

      Poista
  5. mistä toi valkoinen pitkähihainen croptoppi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä lukeekin, mut Missguidedilta :-)

      Poista
  6. Herranjestas miten ihania vaatteita! Voisin tulla pöllimään sulta pari mekkoa ja ehkä yhden hameen...:D

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! Nyt löytyi kyllä poikkeuksellisen kivoja juttuja :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)