perjantai 24. maaliskuuta 2017

PERJANTAI-ILLAN HUUMAA

IMG_0982
IMG_0960
IMG_0986
IMG_0444
IMG_0987
Huomenta! Mun on pitänyt kirjottaa iso loppuraportti koulua varten, joten mä oon kirjoittanut sitä hiki hatussa koko viikon. Tänään se piti palauttaa ja oon kyllä aika varma, että se lähetetään bumerangina takaisin hetken päästä korjausehdotusten kera. Oli meinaan niin haastava juttu mulle, että googletin joka toisen kohdan ja tein sitä sana kerrallaan... Se piti palauttaa kaks viikkoa ennen tapahtumaa, ensin opettajalle, joka lähettää sen arvioijille. Nyt kyllä kyseenalaistan itteäni, että miksen voinut kuunnella tunneilla vähän paremmin, haha! Oon ihan kohta menossa töihin 13:45-21:15 ja siitä suoraan pitäisi lähteä tyttöjen kanssa ulos pitkästä aikaa. Vähän tulee pitkä päivä, joten saa nähdä kauanko mun silmät pysyy auki, mutten millään halunnut jättää tätä välistä. Tuntuu, että jokainen hetki pitäisi käyttää hyväksi näitten tapahtumatuottajatyttöjen kanssa, sillä meillä ei oo enää yhteisiä koulupäiviäkään jäljellä.. Harmittaa, mutta onneksi asutaan lähes kaikki samassa kaupungissa, joten aina välillä saadaan sovittua sellainen päivä, kun kaikki pääsee paikalle. Mutta tosiaan, nyt alan meikkaamaan itteni töihin sellaisella meikkipohjalla, että voin suoraan töistä hypätä bussiin ja mennä viihteelle! 

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla! Tykkään näistä laadukkaista ja isoista kuvista ja ton bion perusteella kuulostat mun sielunsiskolta. :D Sait uuden lukijan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Haha, hauska löytää samanhenkisiä tyyppejä - tervetuloa mukaan :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)