tiistai 14. maaliskuuta 2017

SNAPCHATKUVIA VIIME KUULTA

Kivaa iltapäivää! Elämässä tapahtuu just nyt niin paljon, etten malta oottaa sen kaiken kertomista teille. Voin siis kertoa, että paljon on tulossa kuulumispostausta lähiaikoina, sillä höpötettävää kyllä riittäisi. Kiireistä tulee olemaan kolmen ja puolen viikon verran, mutta pidän teiät kyllä ajantasalla. Elämässä puhaltaa uusia tuulia, joista oon tosi innoissani. 

PicMonkey Collage
Elämä autottomana oli kieltämättä hyvin hankalaa, joten ihanaa, kun pääsee taas vaivattomasti joka paikkaan. // Hyvin harvoin jaksan meikata töihin, mutta yhden ainoan kerran jaksoin sekä laittaa hiukset että meikata töihin. Ei tainnut asiakkaat tunnistaa samaksi tyypiksi, haha! // Mulla on kavereita, jotka ei oo ikinä nähnyt mua farkuissa. He aneli, jos voisin laittaa kuvan farkuissa ja tässä se oli. Oon ollut jokaikisenä koulupäivänä mekossa, joten he ei pystyneet ees kuvittelemaan mulla housuja.

PicMonkey Collage
Meiän naapurista saa ihan liian hyvää pizzaa, mutta onneksi sieltä tilaaminen on aika harvinaista herkkua. // Tismalleen näin! Tää on mun suuri unelma, jonka eteen aion kyllä tehdä töitä. // Onneksi enää ei oo ihan näin paljoa pakkasia, oli muuten aika kylmä.. 

PicMonkey Collage
Löysin ihanan uikkarin netistä ja oli muuten elämäni ensimmäinen sellainen. // Netflixiä en oo kiireisen arjen takia kerinnyt tuijottaa, mutta lempparisarjat on hyvin tiivistettynä ylempänä! // Hemmottelua, juurikin tohon Netflixin kylkeen, kyllä kelpas, haha :-D

PicMonkey Collage
Äiti tekee töitä kotona, joten ajoin yllätysvierailulle sen synttäreinä. Se tuijotti suu auki, kun ajoin autolla pihaan, mutta tää on niin mun tyylistä. // Ei lisättävää! // Mun pikkusisko oli koulussa, kun kävin kotikotona aamulla, joten oli outoa olla niin hiljaisessa paikassa... Onneks sen kanssa on tullut treffattua jälkeenpäinkin. 

PicMonkey Collage
Nettishoppailun huonot puolet: iso osa tuotteista ei oo sellaisia kuin kuvissa ja pitää olla kärsivällisenä palautusrumban kanssa. Onneksi sentään 2/10 oli hyvät tästä tilauksesta! // Hahaha, meinasin kuolla nauruun, kun puhelimeen pamahti tämä kysymys.... :-D On näköjään kaks vaihtoehtoa, joita voin elämälläni tehdä. // ...nimittäin juurikin tätä eli kokeilla uusia tilauksia.

4 kommenttia:

  1. Eikä toi sun iskän kommentti!😂 Iskät on kyl noissa aina niin hyviä😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niimpä! Ei mullakaan pysynyt naama peruslukemilla, kun sain ton viestin, joka ei ilmeisesti edes ollut vitsi :-D

      Poista
  2. Tein just mun blogiin vähän samanlaisen postauksen ja tosi hauska lukea tälläisiä myös muilta! Ihana blogi muutenkin ja persoonana näin pintaraapaisuna vaikutat kiinnostavalta! Liityin lukemaan 😊
    http://monakirjoittaablogia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ja tervetuloa mukaan joukkoon! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)