keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

TBT: MAALISKUU - MITEN MUN TYYLI ON MUUTTUNUT

2013

tbt maaliskuu1
Tästä vuodesta huokuu sellainen, että mä oon vielä ihan hukassa tyylini kanssa. Mun silmiin myös ihan oikeesti sattuu, kun katon kuvaa, jossa mulla on armeijakuosiset housut jalassa?! :-D Näyttää ja tuntuu niin väärältä, että mä oisin oikeesti käyttänyt tollasia housuja, joita vihaan koko sydämestäni nykyään. Painoin tolloin vajaat 40 kiloa, mutta noitten housujen ansiosta näytän vähintääkin 20 kiloa painavammalta... Verratkaa esimerkiksi seuraavan kollaasin jalkoihin!

2014

Kollaasit32
Tässä painoin jo enemmän kuin viime vuonna, mutta huomatkaa, miten pieniltä mun jalat näyttää paljainsäärin. Oon näköjään oppinut, että jos farkut ei imartele, niin on syytä keksiä jotain muuta ratkaisuksi! Tää alkaa olla jo sellaista aikaa, kun oon pikkuhiljaa löytämässä sitä tyyliä, joka mulla on tälläkin hetkellä. Voisin esimerkiksi pukeutua kumpaankin asuun koska tahansa, mut ikävä kyllä myin just oikeanpuolimmaisen farkkutakin, kun sille ei tullut käyttöä moneen vuoteen. Se näyttää tossa kuvassa tosi hyvältä, mutta en saanut sitä enää yhdistettyä asuihin. 

 2015

tbt maaliskuu
Hmm.. Nää hiukset herättää mussa ihmetystä, näytän kovin erilaiselta niitten kanssa. Tää mekko oli kuitenkin yksi (kyllä, sekin...) mun lemppareista, mutta kutistui yhessä oikeanlämpöisessä pesussa liian lyhyeksi ja myin sen eteenpäin. Asia on kuitenkin korjattu, sillä ositn pari viikkoa sitten vähän samantyylisen mekon, mutta niin pitkänä, ettei pieni kutistuminen pesussa haittaa. Laukusta tykkään kyllä edelleen, vaikkei se oo ominaisinta mua, mutta en oo käyttänyt sitä vuoteen tai kahteen.

2016

Kollaasit30
Höh, mä luulin, että mun tyyli olis kokenut vieläkin isompia muutoksia - joille olisi ollut kiva nauraa. Mutta vaikka kuinka koitin ettiä erilaisempia asukokonaisuuksia, oli ne kaikki silti mun tyylisiä lähivuosien ajalta. Pikkumyytakki on mulla edelleen käytössä ja itseasiassa käytin samantyylistä asua viime vuoden puolellakin. Tykkään, tykkään!

2017

asui maaliskuu
Kaikissa asukuvissa mulla on 2013 vuoden jälkeen ollut mekko päällä maaliskuussa, mut tänä vuonna mä oivalsin ensimmäistä kertaa neulemekkojen olemassaolon ja tärkeyden talvipukeutumisessa. Ehkäpä se on isoin muutos edellisiin vuosiin. Kuvan laukkukin on ollut ihan nappiostos, vaikka aluksi mietinkin, etten osta sitä korkean hinnan vuoksi. Mutta kuten näkyy, se on ollut jo kolme vuotta käytössä ja vieläpä useasti viikossa - eikä kunto oo mennyt miksikään, vaikka kyseessä on ihan vaan Zaran laukku. 

6 kommenttia:

  1. Mistä tuo vaaleanpunainen neulemekko on? :)

    VastaaPoista
  2. Tälläiset tb tyyli postaukset on kyllä hauskoja! Trendit muuttuu vuosien varrella niin on hauska katsoa että miten! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin, oon ihan samaa mieltä :-)

      Poista
  3. Mä tykkään älyttömästi näistä postauksia, niin myös tästä sun! :) Tosi kivasti oot tän toteuttanut, ja ihana seurata kuinka sunkin tyyli on muuttunut :) Tykkään tosi paljon koko sun blogista, ja jään lukijaksi ehdottomasti jotta löydän tänne myös jatkossa!

    HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos paljon ja tervetuloa mukaan! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)