perjantai 10. maaliskuuta 2017

TOIVEET TÄLLE VUODELLE

Mä oon kova listailemaan ja kirjottamaan unelmia ylös, joten eiköhän kirjoiteta samanlaista listaa seuraavallekin vuodelle kuin aiemmin. Tän tekeminen on jäänyt luonnoksiin, mutta nyt olis korkea aika julkaista tää. Voisi sanoa, että mä elän tavoitteitani varten ja siksi onki kiva kertoa teille, että mitä asioita mä pidän tärkeänä.

IMG_0488

Toivon, että mun työmotivaatio säilyy läpi vuoden hyvänä. Mun tavoitteena on paiskia töitä kesällä niin paljon kuin jaksan. Olis kiva hommata kaupan lisäksi vielä somehommia, mutta saa nähdä, että mihin kaikkeen aika riittää! Tää vuosi on ollut kuitenkin yksi rahareikä, joten mun on pakko vähän paikata asiaa: Boracayn reissu, lukuiset mekkoshoppailut, uusi auto ja opiskelumaksut. Mulle on tullut taas se fiilis työelämässä, kun alan kaivata uusia tuulia, joten olisi kiva saada sellaisia extratöitä, joita voisin tehdä kotona. 


Haluaisin saada toteutettua reissun Australiaan ja päästä moikkaamaan mun rakasta ystävää sinne! Kesän oon ihan kiinni töissä, mutta ehkäpä syksyllä tai talvella. Johonkin kaukoreissuun haluun kyllä ehdottomasti siinä joulu-tammikuussa, vaikkei Australian reissu onnistuisikaan.


Viettää tapahtumatuottajatyttöjen kanssa monia unohtumattomia hetkiä, sillä heiän kanssa on aina niin hauskaa. Ollaan itseasiassa näkemässä huomenna pitkästä aikaa ja ootan sitä innoissani. 


Kärsiä mahdollisimman vähän migreenikohtauksista. Päivittäisellä lääkityksellä ne on pysynyt aika hyvin pois, mutta välillä tulee parin viikon kausia, jolloin se ei pysy millään kurissa. Viimeksi eilen heräsin yöllä painajaiseen migreenistä ja tajusin, että se oli totta. Onneksi heräsin siihen yöllä, jolloin lääke oli ehtinyt vaikuttaa jo aamulla! 


Toivon, että saadaan tän vuoden aikana aspille maksimisumma, jonka sinne saa laittaa vuodessa. Oman kodin ostaminen 2020 tulee kokoajan ajankohtaisemmaksi ja konkreettisemmaksi. Aluksi on tärkeää siksikin saada aspille maksimisummat, sillä niistä saa enemmän bonuksia ja se on näinollen kannattavampaa.


IMG_0495
IMG_0493

♥ Saada mun mekkokokoelmasta niin iso, että voin pitää sadan mekon juhlat! Tällä hetkellä siinä on 60 mekkoa, joten matkaa on vielä maaliin. Heh, erityisesti pitkähihaisia mekkoja tarvitsisin lisää, sillä en oikein tykkää käyttää arkena hihattomia mekkoja. 


♥ Tahdon saada kirjeen, jossa ilmoitetaan mun päässeen väylän kautta yhteisöpedagogiksi. Haluun myös pitää mun keskiarvon yhtä hyvänä kuin tähänkin asti. En malta oottaa, että millaisia opiskelukavereita siellä on. Just julkaistiin tieto, jossa kerrottiin, että vaan 3 (!!!!) opiskelijaa pääsee Turusta väylän kautta sisään, joten mun paineet on kovat... En siis tiedä, kannattaisko hakea myös yhteishaussa, vaikka siinä on kova työ.


Joka vuosi toivon tätä samaa, mutta toivon pääseväni blogin kanssa ison hypyn eteenpäin. Tähän asti se on aina toteutunut ja oon ollut aina seuraavana vuonna askeleen eteenpänä. Tänä vuonna haluaisin kuitenkin verkostoitua enemmän muiden bloggaajien kanssa, käydä blogitapahtumissa ja tehdä tätä jollain tavalla työkseni. 


♥ Aion järjestää enemmän aikaa kavereitten kanssa, sillä menojen osuessa ristiin, se on nykyään tosi haastavaa. Enemmän tyttöjeniltoja, kiitos! Nyt mulla on meneillään sellainen vaihe, jossa kaverit on mielettömän tärkeitä ja tekis mieli hengailla vanhaan tapaan yömyöhään, kuten joskus neljätoistakesäisenä. 


Synttäreitten juhliminen 21-vuotispäivän kunniaksi. Voi juku, että tulikin vanha olo... Mutta joo, haluun kerätä läheiset ystävät kasaan ja juhlistaa tärkeää päivää yhdessä heiän kanssaan. Viime vuonna en juhlinut ollenkaan synttäreitä, joten tänä vuonna sitten senkin edestä. 


Ja uskokaa tai älkää, mä en oo koskaan ollut Ruisrockissa, jos työkeikkaa siellä ei lasketa. Tänä vuonna haluun ehdottomasti siis kolmen päivän lipun sinne ja nähdä samalla paljon tuttuja. En malta odottaa! Sen lisäksi olisi kiva kokea myös Flow, sillä en oo koskaan ollut sielläkään. 


5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hah tulipa jäätävä määrä kirjotusvirheitä tuohon äsköseen kommenttiin, pakko ottaa alusta.. :D Mutta joo, tosi kivan kuuloisia toiveita sulla! :) Katson aina kateellisena sun mekkokokoelmaa, täytyisi varmaan itsekin alkaa keräilemään! :D Ja samankaltaisia haaveita on myös itsellä asuntosäästämisen suhteen, pääsisipä jo oikeasti omaan kotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, sellaista sattuu :-D Mä aloitin niitten keräämisen vasta vähän vajaa puoli vuotta sitten, kun innoistuin ihan totaalisesti, vaikka olin toki jo aiemminkin ollut hulluna mekkoihin. Nyt tää on vaan mennyt ihan uusille leveleille... Samat fiilikset täälläkin on, vuokralla asuminen kaksiossa kyllästyttää ihan täysin ja kaipaan enemmän huoneita!

      Poista
  3. Ootteko päätynyt siis hankkimaan ensin jonkun pienemmän asunnon sitten kolmen vuoden päästä vai kerralla isomman? :-) Mullakin on tavoitteena päästä pian aloittamaan ASP-säästäminen! Haluan vaan saada maksimisummaa myöskin sinne, minkä takia en oo vielä aloittanut. :-D Olisi kiva, jos esittelisit joskus sun ihan ultimaattiset lempparimekot/-mitkä tahansa vaatteet tai sitten sellaisen asun, mikä ei koskaan petä vaatekriisissä! Toisaalta, voiko noin monen mekon kanssa olla edes vaatekriisiä *sydänsilmäemoji*!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluun ostaa kerrostaloviisiön (kaikki on nauranut tälle, että mihin tarvitaan niin isoa kotia, mutta mä haluan just ton kokoisen) kolmen vuoden päästä, elää siinä monta vuotta ja sitten vajaan kymmenen vuoden päästä rakentaa unelmieni omakotitalon! Kolmioon muuttaminen ei tulis kysymykseenkään, sillä se olis taas heti liian pieni ja viisiössä riittäisi tilaa asua rauhassa siihen asti, että rahat riittää omakotitaloon :-) Mäkin vitkuttelin sitä pitkään, sillä keräsin ensin omalle tililleni yhen vuoden maksimisumman ja sitten vasta aloitin aspin, johon laitan tolta isommalta tililtä neljästi vuodessa rahat sinne. Ja toi idea kuulosti kivalta, vaikka rehellisesti sanottuna mä en tiedä, pystynkö mä valitsemaan ultimatelempparia! Voisin kuitenkin yrittää jonkinlaista postausta kehitellä, kiitos ideasta :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)