sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

UUDISTUNUT BETTE BOX

IMG_0578IMG_0604
IMG_0611
IMG_0607
IMG_0603
Sain maaliskuun Bette Boxin testattavakseni ja tää oli mun ensimmäinen kerta, kun oon nähnyt tän paketin. Innolla siis odotin, että minkälaisia fiiliksiä boksi herättää mussa ja millainen sisältö olisi. Pakkausta avattaessa tykästyin ensimmäiseksi lappuun, jossa oli muiden bloggaajien suositteluita ja kertomuksia juurikin näistä tuotteista! Se oli mun mielestä ihan sairaan kiva, sillä meikkitrendeistä tietämättömimmät ois saattanut ihmetellä juurikin esimerkiksi tota Nivean After Shave Balmia. Mä olin kuullut sen käytöstä paljon primerinä, mutta koin sen kivaksi, että lapulla selitettiin kaikki tarkemmin. Mutta boksista paljastui CC-voide, sävyttävä tyvispray, "primer", volumespray hiuksiin sekä Madaran kuorinta-aine. Näistä mun lemppari oli erityisesti tyvispray tummille hiuksille, sillä se osui niin nappiin kuin olla ja voi: mä usein tuskastelen tyvivärjäyksen kanssa, joten tää tulee oikeesti käyttöön ja apuun tulevaisuudessa. Monesti käy nimittäin niin, ettei oo mahdollisuutta päästä kampaajalle ihan heti, mutta edessä on tärkeitä menoja. Lumenen CC-voiteesta olin myös ilahtunut, sillä oon kuullut siitä paljon kehuja. Volumesprayta suihkautin äsken pikkusiskon hiuksiin synttäreitä varten ja pakko sanoa, että tosi tehokasta tavaraa! Yhteenvetona koko paketti oli musta todella onnistunut ja se vakuutti mut. Olisin tilannut tän siitäkin huolimatta, että sain tän tällä kertaa yhteistyössä, joten vahvat suositukset tälle :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)