torstai 20. huhtikuuta 2017

10 X JATKA LAUSETTA

IMG_0448
Seuraavaksi ajattelin...
tehdä muutamat blogipostaukset valmiiksi ensi viikkoa varten, vastata sähköposteihin ja tsekata ensi viikon kalenteriaikataulut! Mulla on koko ensi viikko vapaana ja melkein joka päivälle kaikkia rästijuttuja, jotka pitää hoitaa :-D Tätäkö aikuisena olo on vapaapäivinä, kun niinä päivinä hoidetaan juttuja, joita ei arkena kerkeä?

En osaa päättää...
että mitä mun unelmia lähtisin seuraavaksi toteuttamaan! Kaipaan lisää haasteita mun elämään, mutta haaveilen niin monista asioista, että on vaikea päättää seuraava askel. Samaan aikaan haluaisin tehdä enemmän töitä somessa, perustaa oman toiminimen, aloittaa yhteistyön nuorisoalan kanssa ja vaikka mitä mielenkiintoista.

Kaikista pahinta on...
miettiä, mikseiköhän joku vastaa viestiin, vaikka on lukenut sen. Siinä sitten miettii, etä mikä olisi sopiva aika kysellä asiaa uudestaan ja kiroaa sitä, miksei siihen voitu vastata. Tää saa mut ihan hermoromahduksen partaalle... 


Päivän paras juttu...
kun pelastin yhden työtiimin someosaamisellani, sillä he oli tosi pahassa pulassa. Tuli taas lisää itseluottamusta, että kyllä mä osaan, joten miksi arkailen täällä somessa!

IMG_0462
Ärsyttävintä on...
huonosti käyttäytyvät ihmiset, jotka ei kunnioita muita. Ihan jo pienetkin jutut: kaupassa ohittelevat tädit, tervehtimättömät asiakkaat, nenästä varpaisiin tuijottaminen, ahnehtiminen yhteisten ruokien kesken ja se, ettei edes yritetä olla mukavia.

Tekisi mieli...
ottaa älyttömästi blogikuvia, sillä mulla on vaatekaappi pullollaan upouusia vaatteita, joiden kanssa ottaa asukuvia. Hetkeen ei oo nyt sattunut sellaista vapaapäivää, että oltaisiin voitu hyödyntää yhteinen aika kuvatessa. Ja vielä, kun lämpöasteet muuttuisi kunnolla plussan puolelle, niin ulkonakin olisi kivempi seisoskella. Mulla on iso inspis, miten aion uusia vaatteita yhdistellä, joten harmittaa, etten pääse toteuttamaan näitä innostuksia.

En ole aikoihin...
ollut yhtä helpottunut kuin nyt, kun takataskussa on kaksi tutkintoa, joista toinen on mun elämäni ensimmäinen ammattitutkinto. Nyt on monet ovet avautuneet eteenpäin ja on kiva katsoa, että miltä mun työtilanne näyttää tilaisuudessa. Ei sillä, en mä oo vaihtamassa työpaikkaa, mutta olisi kiva tehdä jotain pienimuotoista tänkin työn lisäksi.

IMG_0446
Olenko ainoa, jonka mielestä...
tää vuosi tuntuu alkaneen superjännittävissä tunnelmissa? Mun elämässä tapahtuu isoja muutoksia, mutta somen perusteella myös monen tutun elämässä on ollut ylennyksiä, uusia työpaikkoja, muuttoja, perheenlisäystä sekä häähumua. Mä en oo siitä tyypillinen suomalainen, että kokisin jotain ärsytystä muiden onnesta, vaan päinvastoin! Koen sen tosi inspiroivaksi seurata muiden elämän kohokohtia ja eteenpäin pääsyä. Joten jos teille on sattunut jotain upeeta, niin kertokaa siitä ihmeessä, kuulen mielelläni kaikista saavutuksista ja onnesta.

Viikko sitten...
lähdin Filippiineille innoissani, sillä kukapa ei haluaisi käydä siellä?! En malta oottaa, että pääsen postailemaan matkaan liittyviä postauksia ja kertoa enemmän meiän kaukoreissusta. Takaisin ollaan tulossa 20.4. ja yksi iso blogitapahtuma olisi 22.4, jännittävää... Toivottavasti en nappaa pöpöä reissusta, jotta pääsen innolla näkemään kanssabloggaajia. 

Noloa myöntää, mutta...
mä en tykkää yhtään käydä meiän kellarivarastossa, sillä se on musta kuolettavan pelottava. En myöskään tykkää kävellä yksin pimeässä, jonka takia meen aina autolla, jottei mun tarvii kävellä pimeältä bussipysäkiltä kotiin. En tiedä miksi pelkään sitä niin paljon, sillä me asutaan yhdessä Turun rauhallisimmista alueista, eikä täällä oo mitään pelättävää. 

2 kommenttia:

  1. Siis toi viestiin vastaamattomuus on maailman ärsyttävintä! Kiroan siitä useasti poikaystävälle kun hän saattaa lukea laittamani viestit ja menee ikuisuus kunnes vastaa, jos vastaa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, en voi ymmärtää tollasta toimintaa! :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)