torstai 13. huhtikuuta 2017

AIKUISTEN YSTÄVÄKIRJA

IMG_1166
Nimeni on: Noora ja toinen nimi Annika!

Jotkut tosin kutsuvat minua: Mulla ei oo mitään ihmeellisempiä lempinimiä, paitsi äiti kutsuu joskus sisiliskoksi ja mun hyvälle ystävälle oon aina Noro, haha...

Olen syntynyt: Turussa, kuten kaikki meiän perheessä.

Pienenä olin varma että minusta tulee: Laulaja, mutta on onni, ettei se koskaan toteutunut. Muistan laulaneeni aina jokaisen pyöräilemäni matkan ja mun suurin unelmani oli voittaa talentkilpailu.

Kolme parasta piirrettä minussa: Määrätietoisuus, empaattisuus sekä itseluottamus. Saan asiat helposti tehdyksi, osaan asettua hyvin muiden asemaan ja luotan omiin kykyihini.

Lähitulevaisuuden suunnitelmia: Näistä lähikuukausien suunnitelmista oon höpötellyt niin paljon blogissa, että kerron teille mun seuraavan vuoden suunnitelmista. Mä haluun työskennellä somen parissa joko toiminimen tai sitten palkkatyön muodossa, käydä blogitapahtumassa ihanan Maijan kanssa, juhlia mun valmistumistani, viettää synttäreitä kesäkuussa tyttöjen kanssa, mennä Ruisrockiin, viettää Helsinkipäiviä, ottaa aurinkoa viereisellä rannalla ja tehdä enemmän blogijuttuja.

IMG_1167
Mitä pakkaat mukaan matkalle? Muilla matkalaukut tursuu tavaraa, mutta mä lähen ihan oikeesti matkalle bikineillä, hammasharjalla, järkkärillä, migreenilääkkeillä sekä passilla. Shoppailen vaatteet aina paikanpäältä, enkä tykkää kantaa puolta omaisuuttani mukana. Pakkaaminen on ollut mulle siis aina hyvin helppoa!

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Otan rennosti sängyssä, kirjottelen postauksia ja teen samanlaisia juttuja kuin silloinkin, kun poikaystävä ei näe. 

Viimeisin sisustusostoksesi? En edes muista, milloin oon viimeksi ostanut jotain tänne kotiin. Voisin veikata, että ostin noi Desenion taulut tänne viimeksi, sillä sen jälkeen en oo ostellut mitään. 

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Ostaa joku ihana mekko, pitää illanistujaiset kavereille tai käydä brunssilla. Tällä hetkellä laittaisin rahan kyllä illanistujaisiin, sillä en oo pitkään aikaan pitänyt sellaisia.

Bravuurini keittiössä? Mä oon yksi maailman huonoimpia kokkeja, sillä aina kun astun keittiöön, niin jotain hajoaa, menee pilalle, lentää matolle tai muhun sattuu. Viimeksi olin tekemässä poikaystävälle yllätykseksi keksejä, kunnes  lasinen keksipurkki hajosi taikinan sekaan, hahahaa..... Sanoisin kuitenkin ehkä mun bravuuriksi rakettispagettivuoan, jota teen silloin, kun on pakko saada kotiruokaa. 

Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta? Porkkanoita, suomalaista kukkakaalia, kurkkua, jotain hyviä sipsejä, amerikandippiä, kermaviiliä, suklaalevyn ja patongin tuorejuustolla. Aiemmin en oikeen välittänyt kasviksista herkuttelumuodossa, mutta nyt oon niihin ihan hullaantunut ison dippikerroksen kera!

IMG_1163
SUOSIKKI:

Kaupunki: Vaikea päätös, mutta sanoisin Naantalin. Se on mulle sellainen hyvänmielen paikka, jossa ollaan käyty perheen kanssa pienenä monta kertaa ja tietysti siksi, että muumimaailma sijaitsee siellä ;-) Heh, no on sillä paljon laajempiakin merkityksiä mulle, sillä se on ollut pitkään mun ja poikaystävän "kaupunki". Käytiin siellä usein skoottereilla syömässä nuorina ja itseasiassa se oli paikka, jossa mentiin myös kihloihin. Nyt, kun meren rannalla olevat ravintolat alkaa aueta kesäkauteen, niin aiotaan mennä sinne ehdottomasti syömään. 

Biisi: Mulla ei oo varsinaista yhtä lempparia, mutta kaikki nostalgiset vanhat biisit iskee aina! 

Sarja: Tää on helppo, mun kaikkien aikojen lemppari on Sinkkuelämää! Mulla on ne kaikki tuottarit kotona ja se onkin ainut sarja, mitä voin kattoa uudestaan ja uudestaan. On tosi jännä huomata, että vaikka sekin on jo vanha sarja, niin ne jutut ei oo vanhentuneet. On maailman parasta käpertyä poikaystävän kainaloon kattomaan tätä, sillä me molemmat tykätään tästä.

Kosmetiikkatuote: Ollakseni ihan rehellinen, niin mä en oo mikään kosmetiikkafriikki. Mulla on meikkipussissa vaan ne jutut, joita käytän päivittäin. Sanoisin kuitenkin ehkä Lorealin ripsarit, joita oon käyttänyt vuosia. Tuntu hassulta edes myöntää tää ääneen, sillä niin monet on nykyään hullaantunut meikkijuttuihin.

Sovellus: Ehdottomasti Instagram, vaikka hyvänä kakkosena tuleekin Snapchat. Instaan mä julkaisen muutaman kerran viikossa kuvia, mutta vaan niitä parhaimpia otoksia. Snapchatia mä päivittelen useasti päivässä; siellä on mun avautumisia, pohdintaa elämästä ja niitä niin sensuroimattomia juttuja. Tää onkin syynä siihen, miksi mulla on yksityinen snäppi :-D Haluun nähä tarkasti, että kenen silmille ja korville jaan matskua, sillä välillä siellä on aika henkilökohtaistakin juttua. Mua seuraa siellä lähinnä tutut bloggaajat, kaverit sekä sit muutamat sellaiset, jotka tiedän. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)