perjantai 28. huhtikuuta 2017

BORACAYN PUHELINKUVAT

PicMonkey Collage
Tässä vaiheessa en edes tiennyt, miten pitkähermoinen menomatka olisi edessä. // Meiän ensimmäinen välilasku oli Roomassa, josta matka jatkui Hong Kongiin. // Luin lentokoneessa tän kirjan ja pakko sanoa, että se oli superhyvä! Erityisesti, jos on luonteeltaan hyvin huumorintajuinen, niin tää varmasti naurattaa. // Vihdoin perillä ja oltiin rannalla kaheksan minuutin päästä siitä, kun oltiin saatu hotellin avaimet käteen. 

PicMonkey Collage
Meiän eka yhteiskuva koko reissulla, jota ei kylläkään saatu ottaa rauhassa - viereen tuli nimittäin kasapäin turisteja ottamaan meistä kuvaa, kun kuvattiin tätä? :-D // Supernälkäisenä pasta toimii aina, kun ei jaksa ettiä ruokalistalta annosta. // Mun mielestä tällaiset kyltit on hauskoja, kun näkee etäisyyksiä eri paikkoihin. En esimerkiksi ajatellutkaan, että Los Anglesiin olisi noin pitkä matka täältä! // Jos tää kuva ei kuvasta paratiisia, niin ei sitten mikään. Ihana näky.

PicMonkey Collage
Luulin, että Boracay olisi täynnä tuoreita hedelmiä, muttei se oikeastaan ollut! Ostin kyllä mansikoita pariin otteeseen, kun teki mieli, mutta hedelmiä en juurikaan. // Menossa hotellille, joka sijaitsi parin minuutin kävelymatkan päässä rannasta. // Nää on näitä hiekkalinnoja, joiden kuvaamisesta veloitettiin. Mä tosin (tietenkin) kuvasin tän kuvan salaa :-D // En tiedä miksi, mutten oo koskaan tykännyt mangosta. Aina mä koitan maistaa sitä uudelleen ja uudelleen, että oppisin tykkäämään, mutta ei. Mun mango-chia-hyytelö jäi todellakin syömättä, haha...

PicMonkey Collage
Mun mielestä on ihanaa istua rannalla auringonlaskun aikaan ja syödä samalla jotain hyvää, kuten hedelmiä tai jätskiä. Niin me tehtiinkin muutaman iltana. // Ja taas muutamina... // Jätski oli yleisesti täällä kallista, mut tää jätski tais maksaa 40 senttiä, kun yleensä ne oli halvimmillaankin 2€. // Se on jännä, että Suomessa näyttää ilman meikkiä ihan rotalta, mutta ulkomailla ei oo ollenkaan ruma olo ilman meikkiä, vaan oikeestaan tosi fresh. Ehkä se on ne auringonsäteet ;-) 

PicMonkey Collage
Tää kahvila oli sellainen kunnon Pinterest- tyylinen kahvila, mutten millään saa päähäni tän nimeä. Löytyy kuitenkin varmaan Tripadvisorista suosituimmista, jos lähtee selaamaan. // Tällaiset kahvilat on mun mieleen, joissa on rento fiilis ja paljon lamppuja yläpuolella. // Aika hauska sattuma, että käytiin tän kyltin luona just perjantaina, jolloin kyltti oli ajankohtainen. // Te varmaan tiiätte, että mä oon maailman nirsoin tyttö, jolta ei mee kasvikset alas millään? No, merenelävien kanssa asia ei todellakaan oo niin ja mä syön mielelläni mustekalaa, simpukoita, rapuja ja muita eksoottisempiakin mereneläviä. Tää mereneläväpaella oli NIIN HYVÄÄ. Aika jännä juttu, että mä kuitenkin tykkään merenelävistä niin paljon, jotka on taas usealle ihmiselle vaikeita saada syötyä. 

PicMonkey Collage
Ei tullut paljoa käytettyä vaatteita, kun ulkona oli +35 astetta. Viimisinä iltoina oli jo niin tottunut siihen lämpöön, että saattoi käyttää jotain bikinien päällä, muttei tosiaankaan muuten. // Illat oli ihanan rauhallisia ja tykkäsin käydä iltapalalla jossain, nauttien hiljentyvästä rannasta. // Haha, ehkä kuvista selviää, että oltiin aina biitsillä ja aivan hiekkasia :-D // Ei, ei, ei. Näyttää kyllä herkulliselta!

PicMonkey Collage
Mun ultimatelempparikakku tuli syötyä kookoskahvilassa ja vaikka se kuinka epäterveellistä onkin, niin mun pitää tehdä sitä kotona jonain päivänä! Nam, ihan superhyvää. // Yhtenä hetkenä satoi vettä tunnin ajan, jolloin maisematkin oli vähän synkempiä. Mutta sanotaanko näin, ettei toi synkkyys oo mitään verrattuna Suomen sadepäiviin, haha. // Tää oli oikeestaan aika vahinkokuva ja mua nauratti tän todellisuus, jossa mä oon ilman vaatteita peiton alla bloggaamassa. // Tonnikala on tosi erikoisen makuista ulkomailla, kun on tottunut siihen purkkitonnikalaan. Tykkään kyllä molemmista paljon. 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Heh, eikun vaan reissua varailemaan ;-)

      Poista
  2. Nää kuvat ei auta yhtään mun matkakuumeeseen :D Etenkään nyt, kun ulkona sataa räntää, haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais käydä niin, että takatalvi tuli takasin toukokuuksi... :-D

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)