torstai 27. huhtikuuta 2017

ERILAISET ASUKUVAT

IMG_2004
IMG_2027
IMG_2008

Huomaatteko te näissä kuvissa jotain erilaista? Mun mielestä oli hauskaa, että sanoin just Siirille ennen näiden kuvaamista, miten jokaisella on ihan erilainen tapa ottaa kuvia. Nää kuvat on hyvin erilaiset valoitukseltaan ja kuvakulmaltaan, mitä mä oon tottunut lisäämään someen ja en edes tunnistanut itteäni näistä aluksi! En tarkoita, että se olisi huono juttu millään tavalla - sitä vaan alkaa kyseenalaistamaan, että näytänkö mä sittenkin tältä oikeasti. Mä oon käyttänyt samaa asukuvaajaa jo monta vuotta, joten olin jo ehtinyt tottua tietynlaiseen jälkeen. Joten kiitos Siirille kuvista! Tän mekon kanssa kävi muuten hauskasti, sillä viime ostospostauksessa sanoinkin, etten tykkää tän mekon hihoista ollenkaan. Mun tarkoitus oli leikata ne pois ja ommella jäljellejäänyt kangas sisäänpäin, mutten ollut saanut sitä aikaiseksi ja tää roikkui mun mekko-oksassa alkuperäisenään. Aamulla halusin päälle jotain pirteää, mutten kiireessä ehtinyt ompelemaan näitä hihoja. Katoin peiliin ja mietin, miten joku noissa hihoissa ei tunnu omalta. Ajattelin, että pidän tätä vartin päällä ja sen aikana yritän tottua tän ulkonäköön, sillä halusin laittaa päälle jotain keväistä. Ja sen vartin jälkeen mä aloin, ihme kyllä, tykkäämään tästä! Poikaystäväkin sanoi, että "älä laita sitä päälle, jos et tunne oloas siinä hyväksi, sua kaduttaa muuten myöhemmin". Ja nyt, kun katon tota mekkoa, niin mietin miksen tykännyt siitä silloin yhtään? Toihan on aivan ihana näin jälkeenpäin katottuna. Ehkä nää on näitä, kun aluksi vihaa jotain tiettyä trendiä ja ihan napsahduksesta huomaakin tykkäävänsä siitä... 

14 kommenttia:

  1. Ihana mekko! Olis omassakin vaatekaapissa paikka tällaiselle väripilkulle :-) Vähän sama homma leveiden hihojen kanssa, aluksi en tykännyt yhtään mutta oon kyllä alkanut lämmetä trendille ;-)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana mekko! Ihanaa, että nyt on tullut kauppoihin keltaisia juttuja. Jotenkin todella piristävä väri <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Niin on, mä oon myöskin ihan hulluna keltaiseen, sillä se tuo jokaiseen asuun vähän särmää!

      Poista
  3. Tosi ihanat asukuvat! Toi mekko sopii sulle täydellisesti :) Noi kiharat ovat myös nätit!

    VastaaPoista
  4. Ihanat hihathan tuossa on, älä missään nimessä mene leikkelemään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en menis kyllä enää leikkaamaan! :-D

      Poista
  5. Ihanat kuvat, ja aivan ihana mekko! Mä en niinkään välitä kovin kirkkaista väreistä, ja siksi nuo hihat kiinnittivätkin heti ensimmäisenä mun mielenkiinnon. Hyvä ettet saksinut niitä irti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja jep, nyt oon kyllä tyytyväinen :-)

      Poista
  6. Aivan ihana mekko ja tykkään sun hiuksista hirmusesti <3

    piiakristiina.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)