lauantai 22. huhtikuuta 2017

HYVÄ VIIKKO

IMG_1210
IMG_1229
IMG_1245
IMG_1239
IMG_1190
IMG_1187
Viikko, jolloin nää kuvat otettiin, oli superhyvä. Mun työkaveri soitti maanantaina yhtäkkiä, että voisinko mä vaihtaa torstain työvuoroni sunnuntaivuoroon ja lähestulkoon huusin puhelimeen tottakai. Kuka hullu kieltäytyisi tällaisestä? Kuin kohtalosta, sain sähköpostia kahden minuutin päästä, jossa oli kutsu blogi-iltaan juurikin tuolloin torstaina! Mikä mieletön sattuma, että mun työkaveri halus just tehdä mun torstaivuoron ja sen jälkeen saan kutsun blogi-iltamaan. Samalla viikolla treffasin lukioaikaista kaveria lounaan merkeissä keskustassa, kävin hoitamassa pakollisia juttuja ennen sitä ja nautin hyvästä ruoasta. On aina niin kiva nähdä sellaisia kavereita, joita ei oo nähnyt ikuisuuksiin, kun pääsee taas perille siitä, mitä toinen tekeekään tällä hetkellä. Keskiviikkona meillä oli viimeinen koulupäivä kaikkien tyttöjen kanssa, sillä monet meistä jatkaa tästä suoraan työelämään, eikä koulunpenkille palaaminen näyttötutkinnon jälkeen enää tunnu samalta... Torstaina oli kauan odotettu ilta, kun suuntasin Saloon nauttimaan illasta muiden bloggaajien kanssa. Tuntuu, että lähes kaikki tällaiset tapahtumat järkätään pääkaupunkiseudulla, joten oli kiva päästä osallistumaan "lähempääkin". Viikonloppuna mun pikkusisko tuli meille yöksi, jonka jälkeen mulla oli sunnuntaina viikon ainut työvuoro. Tällaisia toimeliaita viikkoja lisää, kiitos! 

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)