tiistai 25. huhtikuuta 2017

IHANA BLOGILAUANTAI

IMG_2043
IBA2017-126
Kuva: Henri Ilanen

IMG_2072
IMG_2079
IMG_2046-001
IMG_2044
Lauantai oli ihan mieletön päivä, sillä aamulla lähdin Indiedaysin blogitapahtumaan ja mun oli tarkoitus olla vaan päivätapahtumassa. Asiat kuitenkin vähän muutti suunnitelmiaan paikanpäällä ja mä tulinkin myös iltatapahtumaan sillä huomiolla, että mulla oli mukana ainoastaan huulipuna, rahat ja järkkäri! Sen vuoksi mulla oli toi arkisempi mekko päällä molemmissa tapahtumissa, sillä en ollut ottanut varavaatteita mukaan. Onnekseni mä oon mekkotyttöjä, joten toi meni ihan hyvin kumpaankin, vaikka olis tietty ollut kiva pukeutua vähän hienommin iltaa varten. Mä olin pyytänyt mukaani Maijan, jonka kanssa ei oltu puhuttu lainkaan aiemmin, haha. Sain myös monta ihanaa uutta tuttavuutta, sillä näin ensimmäistä kertaa molemmat Siirit, Tytin sekä Jasminin, jonka kanssa vaihdettiin monet naurut illan aikana. Musta tällaiset blogitapahtumat on aina niin ihania, sillä ne tuo yhteen kaikki samanhenkiset tyypit ja on mieletöntä nähdä sellaisia tuttuja, joiden blogeja on jo seurannut pitkään. Jotenkin mä koen, että verkostoituminen on tosi tärkeetä tässä harrastuksessa, joten tässä tapauksessa se onnistui loistavasti :-D Mun mielestä oli myös älyttömän inspiroivaa nähdä toinen toistaan upeampia asuja, kun kaikki oli panostaneet ulkonäköönsä ihan viimisen päälle. Me saatiinkin näitten uusien tuttavuusten kanssa idea siitä, että järkätään täällä Turussakin oma pieni blogitapahtuma, kun haluttiin tavata uudestaankin.

6 kommenttia:

  1. Kuulostaapa ihanalta päivältä! Mä oon myös saanut kutsuja Indiedaysin blogitapahtumiin, mut en oo uskaltanut lähteä täältä Turusta sinne yksin. Ehkäpä vielä joskus... :) Tästä tulikin mieleeni, et jos joskus järkkäilet Turun puolella jotain blogitapahtumaa, niin tulisin mielelläni mukaan, jos vain sopii! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana se olikin! Toi oli mun ensimmäinen kerta siellä ja mäkin lähdin yksin Turusta matkaan :-) Ja joo ehdottomasti pidän sut mielessä, mä itseasiassa muistan sut poikaystävän yläasteen kautta ja ihan sattumalta löysin sun blogin pari viikkoa sitten!

      Poista
  2. Oli kyllä ihanaa ja nähdään ehdottomasti vielä uudestaan! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti ;-) Ehkä jo ensi kuun aikana!

      Poista
  3. Oi vitsi! Noi Inspiration Dayt on kyllä tosi kivoja tapahtumia! :) Harmittaa, etten päässyt tänä vuonna paikan päälle! :(

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)