lauantai 1. huhtikuuta 2017

IHANA ILTA MURENASSA

IMG_1286
IMG_1319
IMG_1345
IMG_1301
Sain kutsun Murenan blogi-iltaan Saloon, jonne menin hyvin innoissani. Aluksi tuijottelin suu auki ihanaa myymälää, jossa oli kaikkea kaunista esteetikon silmään. Tunsin itteni niin kotoisaksi tuolla ja sitä tunnetta lisäsi muut bloggaajat, joiden kanssa oli helppo olla kuin "kotona". Kamerat räpsyi ja kerrankin ei ollut huonoa omatuntoa siitä, että muut olis joutuneet oottamaan mua, sillä kaikilla muillakin oli tunnelman ikuistaminen kesken! Meillä oli tarjolla ihana iltapala jälkiruokineen, jonka lisäksi saatiin maistaa kaikennäkösiä uutuustuotteita. Saatiin lisäksi kuulla muutamasta yrittäjästä enemmän, joka oli tosi mielenkiintoista. Meillä oli mahdollisuus tehdä ostoksia vielä tapahtuman jälkeen ja mä nappasin mukaani muutamat ihanat jutut, esimerkiksi yhden sydänkuvioisen uunivuoan, jossa oli pitsiset reunat. Tiiättekö, kun jotkut tapahtumat on sellaisia, joista tekisi mieli kirjottaa ihan vaan siksi, että ne on olleet niin onnistuneita? Tää oli just sellanen, mistä mä ajattelin, että vau kuinka onnistunut ilta! 

IMG_1324
IMG_1330
IMG_1360IMG_1344
IMG_1343
IMG_1331
Tutustuin samalla mulle aiemmin tuntemattomiin tyttöihin tuolla ja tuntui, että meillä olisi synkannut heti! Oltiin vähän reilut kaksi ja puoli tuntia yhdessä ja vaihdettiin sen jälkeen numerot, Instagramit ja blogit - joiden kautta on helpompi pitää yhteyttä jatkossakin. Harvoin mä koen yhtä hyvää fiilistä tuntemattomien tyyppien kanssa, että vaihtaisin jopa numerot saman illan aikana, mutta nyt kävi niin. Nyt ollaan whatsappailtu jo hyvä tovi porukalla ja jutusta ei vaan tuu loppua, kun puhelin tärisee koko ajan :-D Tällä hetkellä puhutaan alusvaatettomuudesta, työttömyydestä sekä pohditaan blogijuttuja. Voisi siis luulla, että oltaisiin tosiaankin tunnettu jo pidemmältä ajalta, haha... Mä päivittelin eilen Snapchatiinkin ihanasta illasta ja kotimatkalla höpötin poikaystävälle, että tää oli ihanin ilta pitkiin aikoihin. Avauduin ihan kunnolla, miten onnellinen mä oon tällaisista tapahtumista ja miten raukea olo mulla on nyt sieltä lähtiessä. Tuntuu ihan uskomattomalta, että yksi blogi-ilta ihanassa paikassa voi tuntua niin elämykseltä. Murenan omistajat tuntui niin lämminsydämisiltä, että varmasti ajan muutamatkin kerrat kesällä Saloon heiän myymälään ja nautin olostani. Kuka tietää, vaikka treffattais tyttöjen kanssa uudestaan just tässä kesäkaupungissa, ihan vaan muistellen tätä iltaa. 

Koodilla PIENIÄ17 saatte -10% alennusta heiän nettikaupastaan

2 kommenttia:

  1. Voi kuulostaapa ihanalta! Itsekin sain kutsun tuohon samaan tapahtumaan, mutta Salo on sen verran kaukana että päätin olla lähtemättä. Nyt vähän harmittaa!

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli kivoin tapahtuma ihan rehellisesti sanottuna, jossa oon käynyt! Harmi, ens kerralla sit :-/

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)