tiistai 11. huhtikuuta 2017

NÄYTTÖTUTKINTO SUORITETTU

IMG_1376
IMG_1526
IMG_1409
IMG_1509-001
IMG_1520-001
IMG_1462
IMG_1524-001
Huh, yksi iso merkkipaalu on taas saavutettu, sain nimittäin näyttötutkintoni suoritettua. Mä oon ollut aika hiljaa täällä asiaan liittyen, sillä mun valmistuminen oli pitkään vaakalaudalla ja olin siitä stressaantunut. Mä opiskelen tapahtumatuottajaksi ja jotta valmistuisin, mun täytyy järjestää jokin tapahtuma todistaakseni oppimiseni. Mun tapahtumana oli talentkilpailu lapsille ja nuorille, enkä voisi olla kiitollisempi, että sain tehdä sen just tän kohderyhmän kanssa. Viime viikkoina mun kalenterinsivut on täyttyneet varauksista, deadlineista ja tekemättömistä asioista, kun kilpailun suunnitteleminen on vienyt niin paljon aikaa. Oon lähetellyt kilpailuun osallistuneiden lasten vanhemmille sähköposteja, vastannut tekstareihin, miettinyt tarjoiluja, pohtinut järjestysmiehiä ja laatinut budjettiarvioita. Kirjotin samalla 25- sivuisen loppuraportin, jonka kanssa meinasin menettää hermoni, mutta sain sen viimein valmiiksi ennen tapahtumaa. Olin luultavasti maailman onnellisin tyttö, kun sain tapahtumani suoritettua ja näyttötutkinnon hoidettua pois alta. Vielä odotellaan sitä viimeistä päätöstä, että valmistunko vai en ja se selviää ensi kuun lopussa. 

Näin näppituntumalta sanoisin, että vaikka tapahtumassa oli vähän alkuhäslinkiä, niin onnistuin pelastamaan sen ihan hyvin. Mua pelottaa enemmän ton kirjallisen materiaalin puolesta, sillä se oli todella haastava. Tuun kuitenkin kertomaan teille taas enemmän, kun tiedän! Tällä hetkellä on kuitenkin yksi koulu vähemmän ja pelkkää odottamista loppuaika :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)