sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

PUHELINKUVIA KULUNEILTA VIIKOILTA

PicMonkey Collage
Ei huulipunaa, aikamoinen virhe multa. Lisäsin tän jopa instagramiin, vaikka näytän mun mielestä tosi oudolta tässä huulipunattomuuden vuoksi. // Mun työssäoppimispaikka tarjos viime kokouksessa leivonnaisia, jotka kuulemma esittää sulkakynää ja mustetta. Ei kieltämättä ensimmäisellä kerralla ihan avautunut tää symboli. // Oon ollut monta päivää poissa töistä ja tehnyt koulujuttuja sängynpohjalta ihan hulluna. Voi, kun ne loppuis pian, mutta vielä on tosi paljon tekemistä! // Ostin aivan ihanat korkkarit ja vieläpä tarpeeks lyhyellä korolla. Mulla on tosi epämukava olo korkeissa koroissa, mutta nää on just hyvänpituiset. 

PicMonkey Collage
Saatiin blogi-illassa superhyvä tervetuloadrinkki. // Niin ja en sanoisi, että tarjoilutkaan olisi mitään huonoja olleet! Täällä monet sellaiset jutut, joista en oo aiemmin tykännyt, sai mut tykästymään niihin. Tällaisesta esimerkkinä pesto ja kuivattu tomaatti. // Nam. Tossa vaaleammassa oli valkosuklaata ja se oli niin hyvää, että mua harmitti, kun olin syönyt sen loppuun. // Tytöt elementissään, haha!

PicMonkey Collage
6- vuotispäivää viettämässä, ihana ilta! En malta oottaa, että päästään kohta viettämään kunnon laatuaikaa kaksisteen, kun hypätään lentokoneeseen kaheksan pitkän (!!!) yön päästä. Mä oon ainakin niin loman tarpeessa kuin olla voi, sillä oon raatanut kahen koulun deadlineja ihan selkä vääränä ja aivot väsyneinä.... Tuntuu, ettei olla kummankin opiskeluitten takia keritty viettämään ollenkaan aikaa yhessä, sillä poikaystävä lukee pääsykokeisiin ja mä painiskelen viimeisten opintojen parissa.

PicMonkey Collage
Mentiin tyttöjen kanssa hohtominigolfaamaan perjantai-illalla 22:00, suoraan mun töistä ja oli kyllä aika väsyneet fiilikset mun osalta. Oli kuitenkin sairaan kiva ilta, taas kerran! // Tein mariannemoussea ja luulin, että se ois ollut superhyvää, muttei todellakaan. Ihan liian makeeta ja sellasta äklöä.... // Kävin äitin ja iskän mieliksi niitten kanssa lintutorneissa, vaikka on sanomattakin selvää, ettei se oo ihan mun juttu :-D // Jatkettiin minigolfista suoraan muutamille baariin ja lähdettiin kerrankin kotiin ennen pilkkua, jo puoli kolmelta Hesen kautta. Mua harmittaa kylläkin, kun meistä otettiin kuva, mutten tiedä onko sitä enää tallella. Laitoin viestiä sinne, että haluaisin nähdä sen, mutta tuskinpa sitä on enää olemassa!

6 kommenttia:

  1. Nämä puhelinkuvakuulumispostaukset on mun mielestä aina tosi mielenkiintosia, koska se tunnelma välittyy paremmin kuin yleensä tosi tarkasti aseteltujen järkkärikuvien kautta. :) Hahah, enpä olisi heti arvannut, mitä noiden leivosten kuului esittää. :-D Ja mun mielestä näytät tosi kauniilta ilman huulipunaakin! Tosin itekin välillä käytän huulipunaa monta viikkoa putkeen ja sen jälkeen on tosi alaston olo ilman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, nää puhelinkuvat ei ikinä oo siloteltuja, vaan just siinä hetkessä räpsittyjä! Kiitos ja kiva kuulla, sillä näytän mun mielestä ilman huulipunaa siltä kuin jotain puuttuis :-D

      Poista
  2. Komppaan edellistä kommentoijaa, näitä puhelinkuvapostauksia on aina kiva lukea! :) Ihanat nuo punaiset korkkarit ♥ Itsekään en voisi kuvitella laittavani jalkaan liian korkeita korkoja, sillä en vain osaa kävellä niillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla :-) Noi on kyllä ihanat, joten en malta odottaa kesää, jolloin uskallan käyttää niitä ensimmäisen kerran.

      Poista
  3. Hei mistä tpi sun paita/mekko on, joka on noissa kuvissa sun poikaystävän kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Barcelonasta yheksän kuukautta sit, joten ei oo enää myynnissä :-(

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)