sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

RÖYHELÖISTÄ ASUA

IMG_1063
IMG_1092
IMG_1074
IMG_1088
IMG_1062
IMG_1090
Mä koen mun pukeutumisen maailman simppeleimmäksi ja mulla on usein ne tutut asukaavat, jotka toistuu mulla päivittäin. Nahkahameet on jumiutunut mun vaatekaappiin tiukasti, sillä ne sopii mulle ja toimii jokaisessa asussa. Vielä muutama vuosi sitten koin ne enemmän juhlaan sopivimmiksi, mutta nyt ne on vakiintunut arkipukeutumiseen, eikä näytä musta siinä yhtään huonolta! Röyhelötrendistä mä oon tykännyt aiempina vuosina ihan älyttömästi, mutta tänä vuonna se on mennyt ihan uusille leveleille ja rehellisesti sanottuna en oo päässyt ihan mukaan siihen. Tykästyin kuitenkin tähän Zaran pelkistetympään paitaan ja sen ostaminen oli aika heräteostos. Se on kuitenkin mieluisa just siksi, että takaapäin se näyttää tavalliselta röyhelöpaidalta, mutta sivulta katsottaessa sieltä on nähtävissä kiva pitsikuvio. Mä pukeudun vuoden ympäri samantyylisesti, joten on ihanaa, kun nyt ei enää tarvii käydä lämmittelemässä kuvausreissujen välissä autossa lämpimämpien ilmojen vuoksi, haha... On muuten hauska huomata, miten ennen blogimaailmassa aina kerrottiin päivän asusta pitkät tekstinpätkät, mutta nykyään se ei enää mee niin. Olikin hauska kirjoittaa tällä kertaa pieniä fiiliksiä tästä asusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)