sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

SEKSUAALINEN KIRJAVINKKAUS

IMG_1529
IMG_1531
IMG_1530
Mä oon lukenut Marja Kihlströmin ja Sami Minkkisen blogeja jo vuosia. Oon ihaillut heidän taitoaan kirjoittaa vaikeista aiheista, kuten parisuhteista, seksistä ja ennenkaikkea rohkeudesta olla sellainen kuin on. Näissä blogiteksteissä oon kokenut samaistumista, saanut uusia näkökulmia elämään ja mut on vallannut fiilis, etten ookaan yksin joidenkin tunteiden kanssa. Sami Minkkisellä on Havaintoja Parisuhteessa- blogissaan todella humoristinen suhtautuminen eri aiheisiin ja sarkasmia voi bongata lähes jokaisesta lauseesta. Hänen kirjoitustyylinsä olikin juuri se, mikä koukutti mut alunperin hänen bloginsa lukijaksi. Marja Kihlströmin Puhu Muru- blogi taas ihastutti aitoudellaan ja tabuista puhumisella, sillä hän on koulutukseltaan erityistason seksuaaliterapeutti. Mua snapchatissa seuranneet näkikin, miten innoissani mä olin, kun postiluukusta tipahti näiden kahden uutuuskirja! Luin tän yhdessä illassa läpi, aikaa tais mennä nipinnapin tunti, kun olin jo ahminut kaiken sisällön. En vaan pystynyt lopettamaan lukemista, sillä kirja oli niin koukuttava. Musta on upeeta, että tabuina olevista asioista pystytään pikkuhiljaa puhumaan enemmän ja enemmän. Pannaan menemään- kirja oli hyvin avoin, suorasanainen ja on täysin tositapahtumista kertova. 

Ehdottomasti siis lukemisen arvoinen ja toivon, että jokainen lukisi tän kirjan ihan vaan maailmankuvan avartamiseksi tai uusien näkökulmien etsimiseksi. 

4 kommenttia:

  1. Mä sain tän kirjan kans justiinsa Marjan omistuskirjoituksella ja onkin seuraavaksi lukulistalla. Luvattiin sopivan hyvin imetyshetkiin kun on niin kevyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuut kyllä varmasti tykkäämään tästä, voin melkein vannoa! :-)

      Poista
  2. Kiitos kirjavinkkauksesta! Tässä luultavasi sellainen teos, missä tiivistyisi kaikki, mitä nuori ihminen bloggaajalta haluaisi lukea -aitous ja oma persoona. Täytyy laittaa lukulistalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, kiva jos tykkäsit tästä! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)