perjantai 26. toukokuuta 2017

ISO PUHELINPOSTAUS VIIME PÄIVILTÄ

PicMonkey Collage
1. Ellin kanssa höpöttelemässä blogijutuista ja elämästä ylipäätään. Samalla reissulla poikettiin myös Zaraan, kun ooteltiin kyytejä. 2. Mun lähes vakkariaamupala, jota oon syönyt monena aamuna putkeen. Toi päällinen näyttää ihan pelkältä sokerilta, mut älkää huoliko, se on ihan vaan kookoshiutaletta. 3. Asiakas pysäytti mut yhtäkkiä, ojensi kirjekuoren käteen, josta paljastui nää! Viime kerralla yksi toinen asiakas osti mulle croisantteja kiitokseksi ja työkaverit vitsaili, että "oota vaan, kun täytät viisikymmentä, niin ketään ei enää ostele sulle kiitokseksi mitään" :-D Juoksin siis yhden asiakkaan perään, kun hän unohti kassalle 80 snt patonkinsa. 4. Oma rakas parveke, josta tykkään ihan hulluna. En edes voi miettiä muuttoa, sillä tää parveke on liian kiva jätettäväksi tänne. Tai no, mä kyllä irrottaisin ton lattian mennessäni. 

PicMonkey Collage
1. Mun lempparipuuhaa - lempparipaikassa ;-) Velvollisuudetkaan ei tunnu yhtään niin pahoilta täällä. 2. Kylmäsavulohiruisnapit on ihania ja sairaan nopeita tehdä. Tykkään niistä eniten ruohosipulin kanssa. 3. No mites sitten nämä? Ulkonäöllisesti hyvin rumia, mut maultaan mun ihan ultimatelemppariherkkua! Ei vaan oo mitään parempaa. 4. Oonkohan jo kertonut, että missä täällä kotona vietän aikani... Haaveilen salaa toisestakin kynttilänjalasta ja pakko sanoa, että se oli erittäin hyvä ostos silloin muutama vuosi sitten, kun muutettiin.

PicMonkey Collage
1. Käytiin ensimmäistä kertaa Saaristobaarissa syömässä, sillä olihan alekoodilla saatu 5€ pizza naurettavan halpa (ja kaikenlisäksi mielettömän iso). 2. Tää juttu kuulostaa ihan vitsiltä, mut ajateltiin lähteä viettämään kesäkauden avajaisia Naantaliin, kunnes yhtäkkiä alkoi satamaan ihan kaatamalla lunta ja hetken päästä maa olikin jo ihan valkoinen. 3. Mutta on tää satama silti aivan ihana paikka! Täytyy ottaa uusintakierros kuitenkin, kun ollaan sataprosenttisen varmoja, ettei sada lunta :-D 4. Olin yhtenä päivänä vähän herkkuostoksilla: 5 pakettia mansikoita, 4 kookosjugurttia ja mangomelonijätskiä. 

PicMonkey Collage
1. Musta on hassua, miten paljon oon aina tykännyt Turusta, enkä ikinä muuttais pois tästä lähiseudulta. Opiskeluihinkin tää on vaikuttanut niin, että oon hakenut vaan tänne. 2. Vesimeloni on sellanen, josta tykkään paljon, mutta jota harvoin ostan. Nyt se oli kuitenkin tosi hyvässä tarjouksessa ja nappasin ison melonin mukaani kahella eurolla. Kaupassa työskentelyn etuna on, kun näkee kaikki superhyvät tarjoukset heti! 3. Käytiin tyttöjen kanssa yksillä jokilaivoilla ja vuodatettiin sydämet puhtaiksi taas. En malta oottaa, että nähään taas ensi viikolla, sillä tästäkin on jo ikuisuus. 4. Oon ollut tosi paljon kahvilla viimeaikoina ja eniten sattumalta just Fontanassa!

PicMonkey Collage
1. Tän kollaasin jälkeen tajusin, että viime puhelinkatsauksesta on ikuisuus, sillä nää on yli kuukauden takaa! 2. Mä viihdyin paremmin Happy Joen pisteellä, kun tytöt joi vieressä näitä. Heh, mä oon alkoholien kanssa sitä mieltä, että mitä miedompaa, sen parempaa. 3. Vierestä sai myös ihania drinkkejä tällaisesta kupista, ihanan näköinen! 4. Mulla oli niin hauskaa, että vaikka kerrankin olis ollut mahdollisuus heilua (tuomitsemattomasti) kamera kaulassa, niin keskityin enemmän tunnelmasta nauttimiseen.

PicMonkey Collage
1. Viime vuonna unohdin kokonaan kuvata kirsikankukkia, mutta tänä vuonna olin Ellin ansiosta haukkana paikalla. 2. En tiedä millaisia tiramisuja oon ennen syönyt, sillä mulla ei ollut hajuakaan, että siinä on alkoholia... Jäi siis koko kakku syömättä, hyi! :-D 3. Mä en oo todellakaan pekonin ystävä, enkä myöskään parsan. Näin kuitenkin Instagramissa niin paljon tätä yhdistelmää, että olihan mun pakko kokeilla sitä ja arvatkaa mitä: mä tykkäsin siitä ihan älyttömästi. Tein viikon sisällä tätä neljästi (jep, mulla on tapana vetää asiat yli, kun löydän uuden lemppariruoan) ja maistuis nytkin. 4. Tällaista matskua on tulossa lähiaikoina blogiin, kunhan paranen flunssasta.

4 kommenttia:

  1. Ihanan viihtyisän näköinen parveke! Juuri tuollaista sohvaa olen miettinyt omalle parvekkeelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Joo, mullakin oli tollainen hakusessa, mutten löytänyt kaupoista mieluista. Oli siis pakko rakentaa se siihen itse!

      Poista
  2. Tuo parveke on aivan ihanan näköinen, en kestä oon nyt aivan rakastunut 😳😍 Just mun estetiikkaa ja etenkin tuo lattia on niin ihana! Muutenkin tosi ihania kuvia tässä ja ihana blogi! Sait kyllä täältä uuden lukijan 😊

    http://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista ja tervetuloa mukaan! :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)