sunnuntai 7. toukokuuta 2017

KULUNEET KAKSI VIIKKOA


Sunnuntain kunniaksi täältä tulis videomateriaalia siitä, millaisia klippejä mun järkkäriin on kerääntynyt kahen viikon sisällä. Seuraava viikko tulee olemaan hyvin kiireinen, sillä mulla on ensi viikon aikana sellaiset yheksän työvuoroa, joten kahtena päivänä mulla on sekä aamu- ja iltavuoro. Tän jälkeen kuitenkin helpottaa, sillä pari tätä seuraavaa viikkoa mulla on ainoastaan kaksi vuoroa viikossa, jolloin voin taas paneutua koulujuttuihin täysillä. Multa uupuu vielä 3x 14- sivun esseetä, joita varten täytyy lukea seittemän paksua kirjaa kannesta kanteen, joten kiirettä pitää. Tähän kaikkeen on aikaa puolitoista kuukautta töiden ohessa ja sen jälkeen mun opinto-oikeus loppuu, apua! Eikä unohdeta tietenkään sitä, että tapahtumatuotannosta mulla on arviointipalaveri kahden viikon päästä, jota oon stressannut ihan hulluna... Siellä päätetään, että valmistunko mä vaikeuksista huolimatta ja tekisin mitä tahansa, jos voisin nopeuttaa sen palaverin pitämistä :-D Oon kuitenkin järjestänyt valmistujaisia samanaikaisesti, joten toivon todellakin positiivista päätöstä valmistumisen suhteen, haha. Koko toukokuu kuluu hyvin työ- ja opiskelupainotteisesti, mutta kesäksi päästään jo muihin aiheisiin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)