maanantai 15. toukokuuta 2017

KUUSI VUOTTA PARISUHTEESSA

IMG_1797
IMG_1804
Meillä oli muutama kuukausi sitten 6-vuotispäivä meiän suhteessa! Vuosi toisensa jälkeen sitä vaan toteaa, miten aika menee eteenpäin ja vuodet vaan kirii perässä. Ei tässä meinaa aina pysyä kärryilläkään, heh... Meiän kuuteen vuoteen on kuitenkin mahtunut paljon asioita, kuten esimerkiksi:

5 yhteistä ulkomaanreissua. 
Aluksi käytiin "olosuhteiden pakosta" vaan Euroopan sisällä, kuten Virossa, Norjassa, Espanjassa sekä Englannissa. Nyt kun molempien elämäntilanteet on vähän vakinaisempia, niin kyllä noi kaukokohteet kiehtoo ehdottomasti 10-0. Rantalomat on parhaita lomia yhdistettynä hyviin shoppailumahdollisuuksiin, muttei oo kyllä kummankaan juttu noi pelkät kaupunkilomat :-D

Kolme autoa ja ihan kohta ostetaan neljäs. 
Mähän en aluksi halunnut autoa, mutta mulla on ollut kahen vuoden sisällä kolme autoa, heh... Kaikista huvittavinta oli, että mulla oli oma auto täällä meillä yli puoli vuotta niin, että ainoastaan Joonaksella oli kortti ja se kuskasi mua ympäriinsä. Pian meillä on kuitenkin tarkoituksena ostaa ensimmäinen yhteinen auto, joka on kummankin nimissä. Oon iskenyt silmäni yhteen valkoiseen (kyllä, auto valitaan värin perusteella) ihanuuteen, mutta se on aika paljon budjetin yläpäässä...

Yksi viikko avoimilla kaihtimilla, yksi viikko kiinni olevilla.
Antakaas, kun mä selitän. Mä tykkään siitä, että kaihtimet on auki ja ärsyynnyn siitä, kun herään ja täytyy käydä avaamassa jokaikinen kaihdin, jotta täällä näkisi eteenpäin. Joonas taas ei voi sietää, että ne kaihtimet on auki, kun se herää. Niimpä mun oli pakko kehitellä joku ratkaisu asiaan, joten meillä on ihan oikeesti vuoroviikot, jolloin kaihtimet on auki ja viikot, jolloin ne on kiinni. 

5 kihlasormusta. 
Mun sormet on vaihtaneet kokoaan hyvin usein, sormukset tippui niistä ja välillä oli liian kireitä. Mulla on siis samasta sormuksesta kaksi eri kokoa kotona, jonka lisäksi alkuperäinen sormus ei istunut yhtään mun käteen. Poikaystävän alkuperäinen sormus taas katosi jollain armeijan metsäleirillä... :-D Toivottavasti listaan ei tulisi lisää muuttujia!

10 kuollutta kasvia.
Me ei olla viherpeukaloita, eikä saada eläviä kasveja pysymään hengissä. Just nyt meiän isoin kasvikin on kuolemassa, mikä maksoi ihan maltaita!! En ehkä pysty sulattelemaan sitä... Että joo, ehkä olisi syytä siirtyä niihin tekokasveihin, mutta kun ne muistuttaa mua sellaisesta ikäihmisten kodista. 

24 sisustustyynyä.
Minne tahansa meiän kotona kattoo, niin näkee varmasti sisustustyynyjä, sillä niitä on jonkin verran tässä pienessä kaksiossa. Yhdistävänä tekijänä on, että kaikki tyynyt on joko harmaita tai valkoisia. Noi värit kuitenkin käy tänne niin hyvin, ettei oo syytä vaihtaa värimaailmaa.

+- 10 kiloa
Tän suhteen aikana mä oon lihonut kymmenen kiloa, kun taas Joonas laihtui saman verran. Ettei vaan olisi siirtynyt kilot toiselta toiselle, haha! Molempien olisi kyllä tarkoitus vielä pudottaa muutamat kilot ja erityisesti mun saada pois tohon keskivartalolle kertyneet ylimääräiset, joita ei onnekseni vaatteet päällä näe. 

4 vuotta kihloissa, 2 vuotta ihan vaan seurustelevina.
Heh jep, me ollaan tosiaan menty kihloihin jo neljä vuotta sitten, vaikkei sitä jälkeenpäin uskoisikaan. Mun vanhemmat luuli sen olevan vitsi ja asia selvisi niille muutaman viikon päästä, kun mulla oli edelleen sormus sormessa. Ne oli tottuneet mun vitsailevan kaikesta, joten ei sitten ottaneet tätä tosissaan :-D Kun ne tajusi tän todellisen luonteen, niin ne oli kyllä hurjan iloisia meiän puolesta ja on olleet aina meiän tukena. 

10 paistinpannua
Koska mä oon henkeen ja vereen käytännöllinen, niin mehän ostettiin kymmenen paistinpannua ennenkuin muutettiin yhteen. Näin jälkeenpäin kyllä miettii, että kyllä ne kaksikin olis ihan hyvin riittänyt....

5 valmistujaiset
Tää oli aika huolestuttavaa, että meidän yhdessäolon aikana ollaan juhlittu jo viidet sellaiset valmistujaiset, joissa toinen meistä on valmistunut.

3 kertaa mäkissä/ hesessä
Haha kyllä, me ollaan käyty vaan kolmesti mäkissä meiän yhessäolon aikana! Yhtenä kertana, kun tulin Helsingistä hirveessä migreenissä ja halusin vaan nopeesti ruokaa ja kaksi kertaa ulkomailla, kun meinasi tulla nälkäkiukku. 


12 kommenttia:

  1. Vitsi miten kiva postaus ja siis tuo kaihdinjuttu, en kestä, niin hauska 😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos! Tällaista on meiän elämä, kun ei päästä yksimielisyyteen jostain :-D

      Poista
  2. Eikä miten ihana postaus, ihanasti toteutettu!!♥ Täytyy varmaan napata tää idea talteen ja oottamaan elokuuta, ku meillä on poikaystävän kanssa viides vuosipäivä :')

    VastaaPoista
  3. Hauska postaus, paljon onnea!:)

    VastaaPoista
  4. Ihanasti toteutettu postaus! Hurjasti onnea teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, sillä usein näin pitkään blogatessa postausideat alkaa jo väkisinkin vähän toistaa itteään :-D

      Poista
  5. Tosi kiva postaus! Onnittelut teille <3

    VastaaPoista
  6. Hei ihana postaus, pitää ehkä napata talteen tää idea! :) Hurjasti onnea teille ♥

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)