perjantai 19. toukokuuta 2017

KUVAUSTREFFIT

IMG_2447
IMG_2468
IMG_2435
IMG_2452Sain muutama päivä sit Elliltä (blogiin pääset tätä klikkaamalla) viestiä, että lähtisinkö perjantaina kuvaamaan asukuvia. Hauskintahan tässä oli se, ettei oltu aiemmin puhuttu lainkaan ja mä olin lukenut Ellin blogia muutaman viikon! Olin kuitenkin innoissani kutsusta, ja heti töiden jälkeen lähettiinkin nappaamaan kuvia kirsikkapuiden alle. On aina jännittävää tavata uusi tyyppi, kun ei yhtään tiedä, että klikkaako kemiat tai tuleeko juttua itestään. Lähes aina oon kuitenkin saanut huokaista helpotuksesta, kuten myös nyt, sillä Elli tuntui tosi symppikseltä tyypiltä. Otettiin rauhassa kuvat ja mä pyysin ohikulkijaa nappaamaan myös meistä muistoksi kuvia. Tän jälkeen suunnattiin terdelle pariksi tunniksi höpöttelemään ja pohtimaan blogijuttuja enemmän. Mä tykkään tosi paljon tutustua uusiin ihmisiin ja somen kautta tuleekin tavattua usein mielenkiintoisia henkilöitä. Oon aina avoin uusille ehdotuksille ja musta onkin mieletöntä saada viestejä liittyen asukuvailuihin, kahville menemisiin tai blogi-iltamiin. 

8 kommenttia:

  1. Missä kirsikkapuut kukkii noin kauniisti? On nimittäin erittäin kivoja ja kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuomiokirkon vieressä, mut kirjaston vieressäkin on kivoja! Kiitos :-)

      Poista
  2. Oi miten ihania kuvia! :) Mäkin kävin tänään kuvailemassa kirsikkapuita Tuomiokirkon lähellä, ne oli kyllä niin nättejä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia :-) Niin on, olis hauska käydä yhessä vaikka kahvilla tai kuvailemassa joku päivä!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Jonain kesäpäivänä uudestaan, heh ;-)

      Poista
  4. Oi miten ihania kuvia ♥ Harmittaa niin paljon ettei viikko sitten äitienpäivänä kirsikankukat olleet vielä puhjenneet :( Uusiin tyyppeihin tutustuminen on kyllä mukavaa ja usein palkitsevaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Niimpä, mäkin bongasin nää vasta muutama päivä sitten!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)