lauantai 6. toukokuuta 2017

UUSI PALVELU - SOMEOSAAMISTA

Someosaamista
Mä oon aiemminkin kertonut, että oon jo pidemmän aikaa halunnut työskennellä yrittäjänä. Yhtenä päivänä ajattelin, etten voi enää viivytellä asian kanssa, vaan mun täytyy kokeilla asiaa. Yhteisöpedagogiopiskelijana nuorten työllistyminen on kuitenkin aiheena tärkeä mulle, sillä haluun olla osana tukemassa sitä, että mahdollisimman moni nuori työllistyisi. Mä tiedän niin monia tyyppejä, jotka on ihmisisenä niin huippuja, mutteivat osaa tuoda omia kykyjään esille työhakemukseen. On tuntunut pahalta katsoa, kun lähipiirissä on paljon tällaisia nuoria, joilta se hakemuksen kirjoittaminen ei vaan luonnistu ja työttömänä ollaan parhaimmillaan koko vuosi sen takia. Mä oon jo vuosia kirjoittanut poikaystävän työhakemukset usealle alalle ja hän on pelkkien työhakemusten perusteella työllistynyt aina päivän tai kahden sisällä. Mä oon ollut työttömänä kuusi tuntia siitä, kun aloin hakemaan töitä, jonka jälkeen sain soiton uudesta työpaikasta. Oon myös saanut monia töitä pelkällä työhakemuksella, eikä mun oo tarvinnut edes mennä haastatteluun, kun mun tekstiluomus on jo vakuuttanut heidät itestäni. Kun aloin saamaan jokaisen työpaikan johon hain, niin kaverit alkoi kyselemään, että mikä mun salaisuus on. Jokainen uusi työnantaja kehui mun hakemusta ja sanoi, että palkkasi mut juurikin sen takia, kun se oli niin loistava! Vasta tässä vaiheessa aloin ymmärtämään, että mä oon oikeesti hyvä tässä, kun kaikki lähipiirissä työllistyi heti, kun lähetti mun tekemän hakemuksen eteenpäin. Oon myös auttanut tuttuja hakemuksissa, mutta niissä on kuitenkin sen verran paljon työtä, että koin yrityksen tulevan just oikeaan saumaan. 

Mä oon suunnannut Someosaamista- palveluni just sulle, joka oot lähettänyt satoja työhakemuksia, muttei haastattelukutsuja kuulu, jolloin vika löytyy työhakemuksesta. Mutta myös sellaisille tyypeille, jotka toivoo jonkun kirjoittavan hakemuksen puolestaan, kun ei oo koskaan itse tehnyt sellaista. Hakemukset on syytä olla hyvin ammattimaisia, sillä esimerkiksi kirjoitusvirheet saattaa olla syynä siihen, ettei sua valittu. Työnhakutilanteet on hyvin raakoja, joten voin ehdottomasti suositella, että tehdään hakemus yhdessä, jolloin suurin vakuuttaminen tapahtuu sen avulla. Mä oikeesti osaan tehdä niitä, joten ota rohkeasti yhteyttä! Mä en tuomitse, vaan oon hyvin kiitollinen siitä, että päätit valita just mun palvelun avuksesi. Vannon, että tän jälkeen työllistyminen on paljon helpompaa, ja jatkossa on helppo muokata hakemusta tiettyyn työhön sopivaksi. Mä oon hinnoitellut mun palvelun tällä hetkellä niin, että työhakemus on 100€ ja CV:n päivitys 40€, joten nää kannattaa ottaa yhdessä maksimoidakseen työnhakumenestyksen.

Mun (hieman keskeneräiset vielä) Someosaamista- nettisivut löytyy tästä osoitteesta ja Facebooksivut täältä. Tiedän, että täältä blogin lukijoistakin löytyy tyyppejä, jotka on pyytänyt multa apua työllistymiseen, joten nyt on aika laittaa viestiä :-) Autan mieluusti sekä tuttuja, että myöskin tuntemattomia, sillä jokainen asiakas on mulle tärkeä. Mä vastaan aina saman päivän sisällä, joten yhteyttä voi ottaa sähköpostitse nooraheinonen@live.fi tai esimerkiksi Facebookin kautta. 

14 kommenttia:

  1. Hei vähänkö siistiä! Onnea yrittäjyyteen! :) Ehdottomasti otan suhun syksyllä yhteyttä, kun oman alan töiden etsiminen tulee ajankohtaiseks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihanan piristävä kommentti! Ja loistavaa, jään innolla oottamaan yhteydenottoa :-)

      Poista
  2. Vau miten hienoa! Onneksi olkoon! Tuollaista tarvitaan! Täytyykin laittaa sulle mun cv tarkasteluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Joo, laita ehdottomasti!

      Poista
  3. Hei ihan mahtavan kuulosta! :) Ois kiva tietää mitä töitä sää oot tehnyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni :-) Tarkotitko tällä hetkellä vai ylipäätänsä? Tällä hetkellä mulla on kaks koulua päällekkäin, joten se on vähän rajoittanut työntekoa. Nyt oon kuitenkin ollut samanaikaisesti tapahtumatuottajana yhdessä projektissa marraskuusta kesäkuuhun (joten mun soppari loppuu ihan kohta), myyjänä kaupassa kokoaikaisesti ja sit satunnaisesti Mannerheimin Lastensuojeluliitossa duunissa osa-aikaisena! Nyt, kun saan molemmat koulut valmiiksi ekan vuoden osalta kuukauden päästä, niin aion jatkaa kaupassa samanlaisesti, tehdä MLL:ssä enemmän tunteja ja panostaa somejuttuihin enemmän - kun viimeinkin on enemmän aikaa :-D

      Poista
  4. Onnea yrittämiseen, ihan mahtava idea! Tällaiselle palvelulle on ihan varmasti kysyntää tänä päivänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Mä alotin tän tarkoituksella sivutoimisesti, jotta voin rauhassa katsoa miten tää lähtee sujumaan, joten toivotaan parasta!

      Poista
  5. Hienoa, että osaat ja uskallat hyödyntää osaamistasi! Sulla on työmoraali kunnossa! Onnea uudelle yritykselle!

    VastaaPoista
  6. Hei mahtava idea! Onnea yrittäjän uralle :)

    VastaaPoista
  7. Tätä palvelua moni nuori tarvitseekin varmasti! Onnea yrittäjän uralle, ihailen sun rohkeutta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, kunhan kaikki vaan rohkenis hakea apua, eikä pitäisi sitä nolona! Kiitos paljon :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)