tiistai 30. toukokuuta 2017

RAVINTOLASUOSITUS: ROSTER

IMG_2641
IMG_2662
IMG_2625
IMG_9856
IMG_2624
IMG_2621
IMG_9855Lauantaina treffattiin Jasminin, Siirien ja Maijan kanssa aivan ihanassa paikassa - nimittäin Rosterissa, joka sijaitsee Tuomiokirkonkatu 6. Me nähtiin ensimmäistä kertaa reilu kuukausi sitten ja meillä synkkas sen verran hyvin, että päätettiin nähdä täällä Turussakin. Päästiin syömään uuteen ravintolaan, jossa kukaan meistä ei ollut aiemmin käynyt. Ja arvatkaa mitä? Koko rehellisyyteni nimissä söin täällä yksiä parhaimpia ruokia, mitä oon ikinä syönyt. Viihdyttiin täällä monta tuntia, sillä tilattiin pääruoat, jälkkärit ja drinkkejä. Mä oon alkoholin suhteen hyvin nirso, enkä siksi yleensä tilaile drinkkejä. Täällä mä kuitenkin rakastuin niihin ihan täysin, ja multa lähtee isot suositukset erityisesti persikanmakuiselle drinksulle, jonka yksi tarjoilijoista toi mulle! Sanoinkin tytöille moneen otteeseen, että on niin ihanaa, kun joku yhteistyö yrityksen kanssa jättää niin hyvän fiiliksen, että sinne haluaa palata toistekin. Meillä oli aivan ihana iltapäivä- ja alkuilta täällä, sillä siirryttiin yläkerran pöydästä vielä ulos istuskelemaan. Mun mielestä oli jotenkin niin symppistä, kun meiän viereen istui eläkeläisporukka, joista yksi iäkkäämpi rouva kysyi meiltä: "Ootteko te niitä bloggareita?", kun me napsittiin jatkuvasti kuvia. Tunnen itteni mielettömän onnelliseksi siitä, että oon tutustunut näin ihaniin tyyppeihin ja joihin haluun tutustua jatkuvasti paremmin.

Kiitos ihanasta päivästä tytöt ja mä voin käsi sydämellä suositella kaikkia menemään lounaalle, drinkeille tai illalliselle Rosteriin! Voin myös vannoa, ettette tuu pettymään, sillä asiakaspalvelu oli myös aivan huippuluokaa, puhumattakaan ruoan tasosta. Ihanaa saada Turkuun näin potentiaalinen ravintola, jonka fiilis on aivan erilainen muihin ravintoloihin verrattuna.

2 kommenttia:

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)