perjantai 5. toukokuuta 2017

TYYTYVÄISENÄ PALLOKUOSISSA

eva ja manu
IMG_2147
Kollaasit34
IMG_2262
Heloou! Heräsin just päikkäreiltä (puolikasilta illalla on oiva aika herätä), sillä mulle iski migreeni just, kun pääsin töistä kotiin yheltä. Yritin sinnitellä hereillä, mut unihan loppujen lopuksi vei voiton. Mä olin suunnitellut töissä, miten tuun kotiin, siivoon tän kämpän kunnolla, laitan ruokaa loppuviikoksi, leivon aamupalat valmiiksi, teen blogijuttuja urakalla, suunnittelen kalenteria ja teen tarpeellisia rästijuttuja valmiiksi. Olin jo aamulla huikannut poikaystävälle, että mä kyllä siivoon tänään, kun täällä on näyttänyt ihan pommin jäljiltä - mutta ei se ihan mennytkään niin kuin ajattelin. Nää kuvat on eiliseltä, kun oltiin menossa tyttöjen kanssa yksille jokilaivoille ja puin ensimmäistä kertaa jotain muuta kuin mekon! Mä en oo aiemmin yhtään tykännyt pallokuosista, mutta iskin tähän silmäni vaatekaupassa, vaikka tää harmittavan lyhyt onkin. Jaksan aina kummastella sitä, että oon 160 senttiä eli keskivertoa lyhyempi, ja jos joku vaate on mullekin lyhyt, niin mites sitten vielä pidempien tyyppien käy? :-D 

Mä rakastan niin mielettömästi nähdä sellaisten tyttöjen kanssa, joiden kanssa voin höpöttää kaiken sydämelläni olevan ja etenkin sellaiset asiat, joita ei voi blogiinkaan kirjoittaa. Sellaiset tyypit on niin kullanarvoisia, joiden kanssa keskustelut avartaa ja ne on niin syvällisiä, että voisin istuskella viltin sisällä monia tunteja eri aiheista jutellen. Musta on niin upeeta, että ihmiset uskaltaa antaa itestään irti niitä henkilökohtaisempia juttuja, jolloin keskustelusta tulee hyvin mielenkiintoista. Eilinen oli just sellainen ilta, jolloin puitiin ihmissuhteita, vaikeuksia elämässä, tinderjuttuja ja niitä asioita, jotka jää turhan usein pelkästään oman mielen sisään. Yöllä, kun tulin kotiin, niin mun olo oli niin kevyt ja hyväntuulinen kaikesta siitä juttelusta jokilaivoilla. Lisää tällaisia iltoja, kiitos!

2 kommenttia:

  1. En kestä toi shortsipuku on aivan ihana! Katoin sitä jo snäpin puolella. :-) Ja vaikka toi onkin lyhyt niin pitkät hihat kompensoi sitä just hyvin, joten älä huolehdi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on niin ihana, vaikka onkin tosi erilainen verrattuna siihen, mitä yleensä puen päälleni! Kiitos Maija :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)