lauantai 24. kesäkuuta 2017

4X TÄLTÄ VIIKOLTA

IMG_3634
Fiksuna tyttönä menin parvekkeelle nukkumaan yhtenä yönä, kun sisällä oli niin kuuma. No, flunssahan siitä yöstä seurasi... Siellä oli kuitenkin ihan oma tunnelmansa, kun ulkona oli valoisaa ja linnut lauloi. Olis myös kiva kutsua kaverit kylään viettämään kesäiltaa partsille, sillä se on niin viihtyisä.

IMG_3628
Sain tällaisen herätyksen synttäriaamunani ja oli kyllä hyvää, mutta älyttömän tuhtia. Mansikat tais upota ensimmäisen päivän aikana kaikki, kun taas kakkua on vieläkin jäljellä. Nyt on 21-vuotta täynnä, aika hullua. Tuntuu ihan mielettömältä, että tasan kahden ja puolen vuoden päästä mä oon just valmistunut omalle alalleni ja pääsen viimein tekemään sellaista duunia, joka vastaa koulutustani.

IMG_3522
Rakastan kesässä sen tuomaa kukkaloistoa ja tekiskin ottaa kaikki blogikuvat sen joukossa. Vaikka asutaankin Turussa, niin meiän koti on sen verran syrjäisessä, että toisinaan luulen olevani maalla. Tää on hirmusen pieni paikka, jossa kaikki tiet ja mutkat taitaa olla jo nähtyjä. Eipähän tarvii pelätä iltaisin kotiin kävelemistä, kun joka puolella on jo tuttuja ihmisiä ja oman työpaikan asiakkaita, haha. 

IMG_3458
Sain elämäni ekan Macin huulipunani viime viikolla, sillä olin lukenut sen kestävän käytössä muita paremmin. Musta kyllä tuntuu, ettei mikään huulipuna oo mun huulissa erityisen kestävää! :-D Tällä hetkellä tää on kyllä parhain kokeilemistani, mutta uskon jossain olevan vielä se the one mulle, joka ei lähde millään huulista. Jos joku tietää ihan kirkkaanpunaisesta huulipunasta, joka pysyy kymmenenkin tuntia täydellisenä, niin saa vinkata. Mulla pysyy yleensä pari tuntia huulipuna nättinä, mut sen jälkeen se alkaa lohkeilemaan ikävästi pois.

6 kommenttia:

  1. Macin huulipunat ovat mun mielestä aivan huippuja eivätkä ainakaan mulla liiku mihinkään, ja sävyjäkin löytyy niin paljon! 😊

    http://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kuulin niistä älyttömästi hyvää, mut ne(kään) ei pysy mun huulilla. En enää tiedä, missä on vika! :-D

      Poista
  2. Mustakin tuntuu, että mikään huulipuna ei pysy mun huulissa, hahah :D En oo tosin kokeillu vielä noita Macin huulipunia. Pitäisköhän antaa niillekin jossain vaiheessa mahdollisuus? :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän tarvittaisiin kyllä ratkaisu, sillä en kovin mielellään kuitenkaan mitään huulilakkoja haluais käyttää :-D

      Poista
  3. Mulla on täydellisenä punaisena huulipunana käytössä YSL:n puna ja se on ihan paras! Hintakin on toki sitten omaa luokkaansa, mut suosittelen sitä lämpimästi. Ootko hei testannut primeria huuliin? Sekin tuntuu auttavan ainakin mulla huulipunan pysyvyyteen ja vois auttaa sullakin jos punat lohkeilee pois. Mulla on käytössä Nyxin huuliprimer jonka jälkeen väritän huulet huultenrajauskynällä (samaa sävyä kuin huulet) ja sit vasta puna. Tällä rutiinilla mulla pysyy punat yllättävänkin hyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, toi kuulostaa kyllä hyvältä (ja tyyriiltä sijoitukselta, haha) - mutta tota primeriä en oo itseasiassa koittanut. Pitää testata tota sun vinkkiä, joten kiitos paljon siitä :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)