torstai 22. kesäkuuta 2017

KESÄSUUNNITELMAT

IMG_3099
Mun kesänvietto ei oo startannut ihan vielä kunnolla, sillä rästissä on ollut niin paljon asioita, koulutyöt on painanut päälle ja kolmessa duunissa on ollut kiirettä. Painoin tossa yhen 15 päiväisen työputken finaaliin, jonka jälkeen päätin, että mä otan tästä lähtien joka viikolle ne kaksi vapaapäivää. Hulluintahan on se, että mä saan kaikissa työpaikoissani itse kertoa päivät, jolloin haluan olla töissä ja silti onnistuin tekemään noin pitkän työputken tohon väliin. Ei hyvä, ei ollenkaan! Laskeskelin kuitenkin, että viimeistään kesäkuun loppuun mennessä mäkin pääsen vihdoin "kesälomalle" koulusta ja mun arkeen kuuluu vaan työt. Mä ootan jo innoissani sitä, että mun vapaapäivät tarkoittaa oikeesti vapaapäiviä, eikä ne oo synonyymeja opiskelupäiville. Mutta joo, mennään kurkkaamaan mun kesän "to do" - listaa!

IMG_3228
IMG_3186
♥ Ihan ensinnäkin, juhlitaan tyttöjen kanssa mun synttäreitä Samppalinnassa (mä rakastuin siihen paikkaan samantien, kun astuin sisään uudistettuun terassiin), mitä ootan superinnoissani. En oo juhlinut synttäreitä yli kymmeneen vuoteen, joten nyt oli hyvä hetki siihen. Enää viikko tähän, toivottavasti säät suosisi silloin ja olisi lämmintä!

♥ Mulla on juhannus vapaana, joten ollaan menossa mun omalle mökille rentoutumaan. Ei olla käyty siellä tänä vuonna kertaakaan, joten ehkä nyt on ihan hyvä aika avata mökkikausi. Ollaan siellä kaks pikaista yötä, jonka jälkeen arki kutsuu jälleen ja palaan sieltä suoraan töihin. Eniten ootan sitä, että pääsen saunomaan, sillä mulla on tällä hetkellä pieni nuha, jonka haluaisin saada kuriin.

♥ Yhtenä heinäkuun viikonloppuna ollaan menossa mun serkun häihin, mitä ootan myös paljon. Häät on niin ihania!

♥Heinäkuussa oottaa myös Ruissi, johon mulla on kolmen päivän lippu ja poikaystävällä yhen päivän. Toivon, että siitä tulee yksi kesän ikimuistoisempia viikonloppuja. Whiii, tulispa festarisäistäkin aurinkoiset. Ainut, mikä multa puuttuu, on seura perjantaille ja lauantaille, sillä liput myytiin loppuun niin pikaisesti. Eiköhän sekin tästä järjesty.

♥ Heinäkuussa aion myös ottaa loparit yhdestä duunipaikastani, sillä liika on liikaa! :-D En vielä oo päättänyt tarkkaa päivämäärää, mutta teen sen kyllä mahdollisimman pian. Ihanaa, silloin saan vähän lisää vapaapäiviä viikkoihini ja pääsen nauttimaan kesästä täysillä.

IMG_3232
IMG_3245
♥ Oon ollut viimeksi Tukholmassa, kun oon ollut 16-vuotias, joten ehkä näin viiden vuoden jälkeen olis aika käydä sielläpäin parin päivän reissulla. Sinne on avattu pari liikettäkin, joissa haluaisin käydä!

♥ Jossain välissä haluun mennä pariksi päiväksi Helsinkiin, nukkua hotellissa, käydä Hernesaaren rannassa, fiilistellä keskustassa ja käydä tietenkin Lintsillä! Vielä, kun tähän löytyisi joku sopiva rako, jolloin voitaisiin lähteä. Helsinki on niin kaunis kesäisin.

♥Vaikka Ruissalo on niin lähellä, en oo silti koskaan käynyt siellä Kasvitieteellisessä puutarhassa tai ihan vaan ihastelemassa maisemia. Tänä kesänä siellä on kuitenkin käytävä, varsinkin kun vesibussitkin kulkee sinne nykyään.

♥ Elokuussa me otetaan suunnaksi Nizza, johon varattiin lennot just hetki sitten. Haluutteko tietää, millä perusteella kohde valittiin? No tietysti sillä, missä olis Forever21, haha! Ollaan siellä viis päivää ainoastaan, sillä pidemmälle lomalle ei ollut mahdollisuutta.

♥ Elokuussa juhlitaan myös meitä valmistuneita koulun kesken, kun suunnataan Seiliin luokkalaisten kanssa. Uskon, että siitä tulee myös yksi ikimuistoinen ilta, sillä ollaan tultu mielettömän hyvin toimeen. Ei olla nähty pariin kuukauteen koko luokan kanssa ja tässä välissä on vielä pitkä kesä, joten jälleennäkemisen riemu voi olla aikamoinen.

IMG_3252
♥ Me ollaan pelattu pienenä suvun kanssa paljon kyykkää ja uskokaa tai älkää, mutta me järjestettiin joka kesä koko kylän kyykkäkisat! Siellä oli kaikki naapurit (jep, maalla ollaan tosi tiiviisti yhdessä) ja tykkäsin siitä niin paljon. Mun isovanhemmat aina järjesti sen kisan, joten tätä pelatessa tulee aina muisteltua heitä, sillä he ei oo enää täällä pelaamassa meiän kanssa. Tänä kesänä haluun taas luoda perinnettä eloon ja pitää pienimuotoiset kyykkäkisat (joita en koskaan voita).


♥ Haluun uskoa, että kesä on pyhitetty blogille, kun oon ottanut loparit ja mulle jää näinollen enemmän aikaa sille. Olis niin ihanaa nähdä blogityttöjä moneen otteeseen tänä kesänä, jos aikataulut vaan osuu yksiin. Kaikkien tapaamisten järkkääminen on kuitenkin aika työlästä, että saadaan kaikille sopimaan sama ajankohta. Toivossa on kuitenkin hyvä elää!

♥ Haluun myös treffata paljon kavereita ja käydä istuskelemassa Turun uusien ravintoloiden terdellä paljon, sillä se vaan kuuluu kesään. Ja vaikka en yleensä tykkääkään käyttää paljoa rahaa tollaiseen, niin kesällä se ei haittaa mitään. Oon niin innoissani kaikista uusista rafloista, että haluaisin vaan heti käydä testaamassa niitä. 


Koulun aloittaminen syyskuussa tarkoittaa ainakin mulle sitä, että vaatekaappia käydään läpi reilulla kädellä, jolloin käyttämättömistä vaatteista luovutaan. Näin tulee tilaa uusille kouluvaatteille, jolloin ei tarvii potea asukriisejä! Mä edistin tätä jo tilaamalla pari isoa vaatepakettia, joiden pitäisi saapua ensi viikon aikana kotiin. 

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu ja erityisesti toi hame on aivan ihana! 😍

    http://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)