sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

21-VUOTISSYNTTÄRIT SAMPPALINNASSA

IMG_3909
IMG_3912
IMG_3916
IMG_3927
IMG_3924
IMG_3919
Mä täytin muutama viikko sitten 21-vuotta ja halusin juhlistaa sitä ensimmäistä kertaa moniin vuosiin. Kuten oon monesti kertonut, mä rakastan uudistettua Samppalinnaa koko sydämestäni. Se on just sellainen paikka, jossa tykkään istuskella iltaa, ja oonkin käynyt siellä jo monta kertaa tänä kesänä. Käytiin siellä myös tyttöjen kanssa toukokuussa, ja ihastuttiin kaikki Samppalinnan terassiin niin paljon, että haluttiin tulla pian uudestaan. Oli siis itsestäänselvää, että mä tuun viettämään siellä synttäreitäni tyttöjen kesken. Sanoin jo ensimmäisellä kerralla Samppalinnan olevan niin mun tyylinen paikka kuin vaan voi olla. Tästä sainkin idean, vein asiaa eteenpäin ja loppujenlopuksi Samppalinnan ravintola sponsoroi koko illan meille, mikä oli ihan mieletön kokemus! Yhteistyön kautta saatiin maistaa superhyviä pääruokia, maistuvia viinejä ja parasta jälkiruokaa, jota oon koskaan syönyt. Mä tilasin sisäfileepihvin rosmariinikastikkeella sekä dajmsuklaakakkua, appelsiinimoussea ja marjoja. 

Oltiin illallisella sisällä, joka on myös ihanan tunnelmallinen ja viihtyisä. Vaikka Samppalinna on aivan ihana päivälläkin, niin illalla se puhkeaa kirjaimellisesti loistoon, kun valot hehkuu näyttävinä. Mä oon luonteeltani pienimuotoinen hifistelijä, ja jos ollaan suuntaamassa kaveriporukan kanssa ulos, mun valinta on aina se näyttävin ja esteettisin paikka. Turussa ei oo aiemmin ollut tällaista näyttävää ulkona olevaa terassia, joten oon enemmän kuin tyytyväinen, että nyt meillä on Samppalinna. Ja sen on kävijämääristä päätellen huomanneet monet muutkin. Nykyään en voi kävellä Jokirannan ohi ilman, että mun katse ja mieli haluais astua sisään, joten paikka olisi saanut mielettömät suositukset  multa ilman yhteistyötäkin!

8 kommenttia:

  1. Vitsi miten kivan näkönen Samppalinna on nykyään! Ja toi jälkkäri.. <3 Täytyykin poiketa seuraavalla Turun reissulla :) Niin ja myöhäiset onnittelut 21-vuotiaalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, se on mun ihan ultimaattinen lemppari! Kiitos paljon ihanasta kommentista :-)

      Poista
  2. Kuulostaa hyvältä! Itse oon Samppalinnassa käynyt joskus ihan junnuna ja voi että ois mahtava päästä tsekkaamaan se uudistuneena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on taas myönnettävä, etten oo käynyt siellä koskaan ennen uudistumista, joten en oo nähnyt sitä alkuperäisenä! Uudistus sai mut kuitenkin ihan vakkariasiakkaaksi ja nykyään en voisi olla siihen tyytyväisempi :-)

      Poista
  3. Pitää mennä pian taas uudestaan! Oli kyllä mahtava päivä. :)

    VastaaPoista
  4. Näyttää kyllä ihan superihanalta! Ja myöhäiset onnittelut! <3

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)