maanantai 3. heinäkuuta 2017

ARMOLLISUUDESTA ITSEÄÄN KOHTAAN

IMG_3999
IMG_4031
IMG_4029
IMG_4005
Oon ollut viimepäivinä hyvin väsynyt, sillä mulla ei oo ollut yhtäkään päivää kuukausiin, että olisin voinut olla koko päivän ihan vaan kotona. Se on luonnollisestikin ollut raskasta tällaisella oman kodin rakastajalle, joka kaikenlisäksi rentoutuu ainoastaan niin, että saan olla kotona tekemättä yhtään mitään. Viimeiset kaksi päivää oon ollut jatkuvassa menossa, kun perjantaina kiidin suoraan töistä juhlimaan mun synttäreitä tyttöjen kanssa Samppalinnaan (tästä lisää myöhemmin!), lauantaina oli mun serkun häät ja sunnuntaina treffasin Janettea suoraan sängystä nousseena, haha... Napattiin nää kuvat samalla ja pakko myöntää, etten oo kovin hehkeenä näissä: hiukset on oranssihtavat värinpoiston jäljiltä, eikä mun olo ollut kovinkaan kaunis. Hiukset vaan vaikuttaa ihan mielettömästi yleisilmeeseen ja mun pitää näköjään aina oppia kantapään kautta, ettei mulle sovi kuin tummanruskeat hiukset. Seuraavana projektina onkin suunnata kampaajalle, jotta saan tummemman hiusvärin, eikä mun tarvii kriiseillä ulkonäköni kanssa enää. Mutta tosiaan, olin muutenkin väsynyt sunnuntaina, enkä jaksanut tehdä mitään ruokaakaan. Oon kuitenkin iloinen siitä kyvystä, jonka oon saanut vasta nyt, että mä osaan olla itelleni armollinen. Tällaisina päivinä meen ulos syömään, jätän kaikki puolipakolliset velvollisuudet tekemättä ja teen just niin, kun mulle itelleni on helpointa. Ei aina tarvii miettiä, mikä on ekologisin, halvin ja fiksuin ratkaisu. Kotiin tullessani otin kunnon päikkärit, torkutin vielä tunnin lisää herättyäni ja seittemän aikaan illalla kömmin onnellisena ylös. Olin paljon energisempi, kun olin kuunnellut oman kehoni tarpeita ja sain motivaation tehdä viimeiset opinnotkin valmiiksi. Mulla ei oo enää koko kesänä koulujuttuja, sillä sain kaikki opintojaksot valmiiksi, mistä oon älyttömän ylpeä.

Muistakaa kuunnella itteänne, ei aina tarvitse suorittaa!

8 kommenttia:

  1. Moikka :) Huomasin, et joku oli laittanu sun viime postaukseen viestiä snapchatistä ja mun on pitäny laittaa viestiä samasta asiasta. Oon alkanu seuraamaan sua snapchatissä, mutta mitkään sun kuvat ei oo ikinä mulla näkyny.. Oon lopettanu monesti sun seuraamisen siellä ja lisänny uudestaan, mut sekään ei oo auttanu. Osaatko sanoa mistä vois johtuu? Ois kiva seurata myös sua snapchatissä, kun oon lukenu sun blogia kohta vuoden verran ja seuraan sua myös instassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kysyisin sultakin samaa eli millä nimimerkillä oot mut lisännyt? :-)

      Poista
    2. En viiti sitä tähän kokonaan julkasta, mutta kaks ensimmäistä kirjainta on hh ja kaks viimeistä kirjainta on er. Saatkohan tota kautta selville? :)

      Poista
    3. Joo sain, nyt pitäis näkyä :-)

      Poista
  2. Jee, nyt näkyy, kiitos! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan rohkaiseva postaus eikä oo yhtään pahoja nuo kuvat, päinvastoin aivan ihanat! :)

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)