perjantai 14. heinäkuuta 2017

KESÄN MENOJA JA SUUNNITELMIA

IMG_3959
IMG_3965
IMG_3961
IMG_3972
Häät on niin kauniita. Kaikki se rakkaus, mikä niihin tiivistyy, on sanoinkuvaamatonta. Kesät on aina täynnä tapahtumia ja häät on sellaisia tapahtumia, joissa oon saanut olla vieraana vuosittain. Tänä kesänä oon ollut aiempaa enemmän töissä, ja tällä viikolla oli mun viiminen päivä monessa työpaikassa. Enää jatkan vaan yhdessä työpaikassa, sillä kesä on mun mielestä tekemisen aikaa, enkä mä ehdi muuten tekemään kaikkea mieluista. Ensi viikolla mä treffaan blogipalaverin muodossa uutta yhteistyökumppaniani, nään tyttöjä pitkästä aikaa mun synttärien jälkeen, käyn Janeten kanssa kahvilla tai syömässä sekä keskityn kunnolla blogijuttuihin. Sitä seuraavalle viikolle järkkäsin luokkakokouksen meiän yläasteaikaisten tyttöjen kesken (me ei olla nähty kuuteen vuoteen?!), lupasin viedä pikkusiskon Särkkikseen sekä lunastan viimein äitienpäivälupaukseni ja näytän äitille Turun brunssikulttuuria. Ehdin myös tekemään kesän ensimmäisen Helsinkireissun vihdoin heinäkuun viimeisellä viikolla, jota varten varattiin yheksi yöksi hotelli. Mä en oo koskaan käynyt Korkeasaaressa, joten tää reissu on pyhitetty sille, Hernesaaren rannalle sekä hotelliaamupaloille. Mulla on kuukaudeksi eteenpäin joka päivä kalenterissa menoa niille kahdelle vapaapäivälle, jotKa mulle jää töiden jälkeen. Vielä houkuttelis kuitenkin suuresti järjestää blogitapaaminen muutaman tytsyn kanssa, lähteä kesäiseen Tukholmaan ja nauttia kunnolla kesästä. Voitteko nimittäin uskoa, että ehdin ottaa ensimmäisen kerran aurinkoa vasta viikko sitten? :-D 

4 kommenttia:

  1. Sitä kyl ikävöi näin vähän vanhempana miten oli joskus melkeen 3kk kesälomat ku nykyään tuntuu ettei kesäisin saa yhtään mitään tehtyä! Mut ihanan tekemisentäyteiseltä kuulostaa sun loppukesä (: Häät on siis niin ihania, olin ekaa kertaa häissä nyt heinäkuun alussa ja vaikken hääparia vielä hirveen pitkään oo tuntenut niin pillitin ihan täysillä siellä seremoniassa kun oli niin upeeta ;Dd Ja muista kesäsest Turustaki nauttii, esim. piknik Aurajoen rannassa kuuluu joka kesäseen bucket listiin itellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just mä mietin sitä, miten ihanaa olis vaan olla kolme kuukautta niinkuin nuorempana! Kiva kuulla :-)

      Poista
  2. Kuulostaa ihanilta suunnitelmilta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, ainakin tiiän, mistä kirjottaa blogiin ;-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)