tiistai 11. heinäkuuta 2017

RUISROCKISSA

IMG_4052
IMG_4194
IMG_4147
IMG_4159
IMG_4162
IMG_4192
IMG_4170Yksi surkea festaroija täällä toivottaa kivaa iltaa! Mulla tosiaan oli kolmen päivän lippu Ruissiin, mutta tunsin itteni niin väsyneeksi perjantaina ja lauantaina, että käytin lipustani ainoastaan sunnuntain. Tuntui kieltämättä tosi hyvältä ja tarpeelliselta levätä silloin, kun keho huusi lepoa väsymyksen vuoksi. Sunnuntaina oltiin koko päivä menossa ja käytiin syömässä ensimmäistä kertaa Naughty Brgr:ssa, joka oli vielä mielettömämpi kuin olin etukäteen ajatellut. Söin siellä yhen elämäni parhaimmista hamppareista, ja vaikka en nykyään ookaan hamppareitten suurin fani, niin himoitsen tota ihan vesi kielellä tällä hetkellä. Voi vitsit, onneksi se avautui tänne Turkuunkin, niin himot on helpommin taltutettavissa, haha! En tiedä miksi, mutta mä en oo mikään kovin festaroija, en ollenkaan. Mä nautin ihan hullun paljon enemmän just sellasesta kliseisestä fine diningista, istuskelusta hienoissa ravintoloissa ja muusta vastaavasta. Erityisesti, jos tilanne edellyttää tanssimista, niin mä meen tosi mukavuusalueeni ulkopuolelle. 

Mutta miten te, oliko kesän paras viikonloppu? ;-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)