perjantai 28. heinäkuuta 2017

TBT: HEINÄKUU

2012
unnamed-6
Ainut asu, jonka löysin viiden vuoden takaa! Muistan, kun tällaiset yli-isot valkoiset neuleet oli se juttu, enkä mä löytänyt mistään kivaa. Ostin tän miesten puolelta ja se oli niin iso, että mun shortsit oli täynnä pelkkää neuletta... :-D 

2013

tbt heinäkuu2
Muistan, kun tää ensimmäinen kuva oli pitkään onnistunein kuva musta ja käytin sitä silloin joka paikassa. Tää oli sitä aikaa, kun mua alkoi kiinnostamaan muoti ihan uudella tavalla ja halusin täydellisen vaatekaapin. Kukkamekkoa rakastin ylitsepääsemättömästi, mutta lyhensin sitä liian lyhyeksi ja jouduin myymään mekon sen vuoksi... 


2014

aad
Ensimmäisessä kuvassa mulla on mekko, joka myöhemmin muuttui niin rumanväriseksi, että siitä tuli ihan vitsi mun lähipiirissä. Otin sen mukaan jokaikiselle ulkomaanreissulle ja se saikin nimityksen "rantamekko". Sama mekko on muuten, uskokaa tai älkää, näissä kuvissa! Ikävä kyllä jotkut vaatteet kulahtaa iän myötä, vaikka niitä kuinka koittaisi valkaista tai pestä oikein... Se onkin yksi suurimpia syitä, minkä takia vaatteet lähtee multa eteenpäin. Noi shortsit oli myös mun yhdet lemppareista, mut ne oli takaa niin lyhyet, että ne lähti myös eteenpäin.

2015

Kollaasit45
Näitten kuvien tyylit on musta tosi kivoja ja voisin pukeutua mihin tahansa asuun vieläkin. En tiedä mikä näistä tekee erityisen kivoja, vaikka nää on hyvin yksinkertaisia. Kaikki vaatteet on mulla edelleen tallessa, vaikka jouduinkin päivittämään keskimmäisen nappihameen 2 (!!!!) kokoa isompaan ja oikeanpuolimmainen on niin pieni, ettei se enää mee päälle. Se oli yksi lemppareista ja pohdinkin, että raaskinko laittaa sen myyntiin vai mahdunkohan siihen vielä joskus. Jos mulla ei olis peppua, niin toi menis helposti päälle, mutta nyt se jää suoraan pepun alapuolelle kinnaamaan, eikä nouse senttiäkään ylös :-D 

2016

tbt heinäkuu1
Tällöin rakastuin yksinkertaisiin mekkoihin ja mun pointti tais ollakin, että mitä yksinkertaisempi ja arkisempi, sen parempi. Vuonna 2016 sekosin mekkojen kanssa ja ostin niitä tasan 40 kappaletta. Halusin käyttää niitä enemmän juurikin arjessa, vaikkei säät ihan sitä sallisikaan.

2017

liehupaitaNää asut on myös tän postauksen yksiä lemppareita vuoden 2015 lisäksi. Sen jälkeiset asut on olleet ihan nykyistä tyyliä kuvaavia, mun vartaloa imartelevia ja omaan silmään mieluisia. Toki vieläkin sattuu hutiostoja (joita yritetään sitten tuskaisesti myydä facebookkirppiksillä), mutta hyvin harvoin. Oon nykyään tarkempi siitä, ettei mekot oo kovin lyhyitä, jotta niitä ei joudu hetken päästä myymään eteenpäin. Otan myös koon tai kaks isomman hameista, sillä en jaksa sulloa itteäni niihin XS-juttuihin väkisin. Mun alavartalo ei todellakaan näytä 38-kokoiselta, ei tosiaankaan, mutta mä en mahdu tätä pienempiin ihonmyötäisiin hameisiin. Näyttää ja kuulostaa hurjalta, mutta niin monet hameet oon saanut rikki ja poikaystävä on joutunut venyttämään niitä mun päälle, etten enää rupea siihen :-D Se on ollut ehkä sellainen juttu, mitä on ollut vaikea muistaa shoppaillessa, sillä kaikkialta muualta vartalosta mulle menee pienin koko. 

4 kommenttia:

  1. Moi! Voisitko esitellä sun kaikki mekot?☺️ Oot upee ja aito❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin, haha! Mulla on itseasiassa sellanen postaus luonnoksissa, mut en oo vaan saanut aikaiseksi kuvata kaikkia mekkoja. Ollaan just nyt tekemässä muuttoa, joten postaus ei sen vuoksi kerkeä ilmestymään ainakaan kuukauteen, mut sen jälkeen yritän saada sen kasaan. Kiitos paljon, ihana kuulla :-)

      Poista
  2. Oih oot aina ollut niin kaunis! :)) Haha mullakin oli yks mekko-hamstrauskausi :D En ole uskaltanut laskea kuinka monta XD

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihanasti sanottu :-) Haha hyvä, että muiltakin löytyy tällasia hamstrauskausia!

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)