perjantai 11. elokuuta 2017

KULUNUT KUUKAUSI: PUHELINKUVIA

PicMonkey Collage
Taas yksi näistä jutuista, mitä oon ettinyt vuosia, nimittäin täydelliset perunalaatikot! Mun ongelma oli se, etten löytänyt kahta samanväristä mistään kohtuuhinnalla, mutta nyt sekin on ratkaistu. Kävin ostamassa nää eilen uuteen kotiin, kuten myös noi lamput ja asettelin nää paikoilleen, kun poikaystävä oli töissä. // Jälkkäreillä ihanan Tiian kanssa, kun nähtiin ensimmäistä kertaa. Toi croisantti oli sairaan hyvää, mut ihan mahdotonta syödä... // Pääsin ensimmäistä kertaa maistamaan Magnumin jätskejä ja oli kyllä ehdottomasti sen 5€ arvoinen, haha. // ...no lähetin kuvan tästä nurkasta poikaystävälle töihin ja hän ihan tosissaan kysyi, että onko kuva Pinterestistä vai meiän uudesta kodista?! Kyllä tunsin oloni imarrelluksi tästä kysymyksestä :-D 

PicMonkey Collage
Turistikuva check. // Käytiin vihdoin Helsingissä ekaa kertaa koko kesään, muttei ikävä kyllä ehditty millään Hernesaarenrantaan, jossa oisin halunnut käydä. Vapiano oli kuitenkin ihan meiän hotellin vieressä, joten poikettiin sinne iltapalalle! // Järkkäsin luokkakokouksen yläasteaikaisten tyttöjen kesken Samppalinnassa (luonnollisesti, haha)  ja höpöteltiin monia tunteja. Ei olla nähty viiteen (!!!) vuoteen, joten oli ihana vaihtaa kuulumisia ja elämäntilannepäivityksiä. // Pääsin mä kuitenkin Helsinkireissulla käymään Korkeasaaressa, jossa en oo aiemmin ollut. Mä en todellakaan oo se eläinrakkain tyyppi ja kaikista näistä eläimistä mä olin innoissani vaan karhun näkemisestä :-D Sen sijaan oon ihan hullun kiinnostunut Afrikassa olevista safarieläimistä, joten joskus tulevaisuudessa haluaisinkin toteuttaa kunnon safariajelun.

PicMonkey Collage
Janeten kanssa yksillä sitkeimmillä pizzoilla ikinä... Oltiin ravintolassa, mutta mä söin käsillä, sillä haarukka ja veitsi ei vaan yksinkertaisesti leikannut tota. // Uusi koti, josta revitään tänään tapetit irti tästä huoneesta, sillä siinä oli vanhanaikainen kukkatapetti. Sitä ei edes tästä kuvasta näy, mutta olohuoneessa seisoessa se näkyi selkeästi. // Phuuh, siirrettiin eilen tavarat uuteen kotiin ja nukutaan viisi yötä vanhassa kodissa, jossa on pelkät patjat sänkynä. Saatiin apuun äiti, iskä, pikkusisko, mamma ja pappa - joista oli iso apu. // Löysin vihdoin täydellisen keltaisen neuleen, jollaista oon myös ettinyt vuosia! Niin kaunis. 

PicMonkey Collage
Käytiin Storagessa syömässä tyttöjen kanssa ja vitsit, miten hyvää! Olis tehnyt mieli tilata jatkuvasti uusia pieniä annoksia. // Särkkisreissulla siskon, sen kaverin ja poikaystävän kanssa. Kyllä mä taidan olla tullut vanhaksi, kun ennen oon rakastanut huvipuistoja, mutta tänä vuonna olin vähän erilaisilla fiiliksillä, haha :-D // Musta tuntuu, ettei mulla oo mitään muuta blogattavaa tällä hetkellä kuin tää aihe... Siksi postauksiakaan ei oo tullut, sillä mun elämä pyörii vaan muuton ympärillä. // Syötiin Storagessa jälkkäriksi pekonilla täytettyjä keksejä, joita dipattiin hilloon ja kermavaahtoon? Oli outoa. 

2 kommenttia:

  1. hahah toi screenshot! Ja ihana toi neule*_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep, kyllä ton kysyminen laittoi naurattamaan! Kiitos Sofia :-)

      Poista

Kommentoittehan asiallisesti, kiitos! :-)